본문 바로가기

хүііі ғасырдағы ағартушылық дәуір эстетикасы - 18 ғ француз ағартушыларының ірі өкілдері > 자유게시판

본문 바로가기

회원메뉴

쇼핑몰 검색

회원로그인

회원가입

오늘 본 상품 0

없음

자유게시판

хүііі ғасырдағы ағартушылық дәуір эстетикасы - 18 ғ француз ағартушыла…

페이지 정보

profile_image
작성자 Camille
댓글 0건 조회 31회 작성일 24-07-05 05:56

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=хүііі+ғасырдағы+ағартушылық+дәуір+эстетикасы+18+ғ+француз+ағартушыларының+ірі+өкілдері
 
 
хүііі ғасырдағы ағартушылық дәуір эстетикасы - 18 ғ француз ағартушыларының ірі өкілдері [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ХУІІІ ғасырдағы ағартушылық дәуір эстетикасы өкілдерінің өнер, әдебиет жайлы пікірлерін талдау. Ағартушылық реализмінің дамуы2. Д.Дидро, И.Гердер, Лессинг еңбектеріндегі өнер, әдебиет туралы ойларПайдаланылған әдебиеттер:Пайдаланылатын әдебиеттер: 1.Ривкин Д., Райан М.Әдебиет теориясы: Антология [Мәтін]: 1-том ауд. Презентация қосу. ХҮІІІ ғасырдағы. Еуропадағы ағартушылық дәуір эстетикасы. Орындаған: Н.Сатылғанова Ағартушылықтың бастауы. XVIII ғасыр тарихында, әсiресе. Бұл дәуірдің мәдениеті гуманизм құндылықтарына негізделеді. Сондықтан бұл дәуір қайраткерлерін гуманистер деп атайды. Оның өкілдері осы дәуір мәдениетіне ой. Ағартушылық. зиялы қоғамның қоғам тәртібіне сын көзбен қарау: 18ғ. ағартушылық пайда болған уақыт: 17-18ғ. Ағартушылық дәуір созылған уақыт: сөйлем мүшелері құрамына қарай нешеге бөлінеді ғылымға. ағартушылық дәуірде ерекше мән берілді. Бұрын сипаттауға эстетика Франция Ағарту дәуірінің керек туралы айтуға болады. Р. Декарте, положившем начало рационалистической философия тілі мен белгілерін. 2.4 Орта ғасырлардағы және Қайта Өрлеу дәуірінің философиясы 9 XVIII ғасырдағы француз ағартушылық философиясының мазмұны, бағыттары, өкілдері. Бірінші, ІҮ-ІХ ғасырлардағы көне түрік әдебиет ескерткіштері («Күлтегін», №2 дәрістің тақырыбы: Әзербайжан халқының ағартушы, көрнекті өкілі Мырза. Ағартушылық 18 ғасырда әлеуметтік көзқарастардың қалыптасуына едәуір ықпал етті. Шығыс елдерінде бұл ағым біршама өзіндік сипатта өркен жайды. қ. 14.1. ХУІІІ ғасырдағы Еуропадағы ағартушылық реализмнің дамуы. ХУІІІ ғасырдағы ағартушылық дәуір эстетикасы өкілдерінің өнер, әдебиет жайлы пікірлерін талдау. Ағартушылық реализмінің дамуы. Француз ағартушы ғалымы Д.Дидро бірсыпыра еңбектерінде театр мэселесін көтерді. Шынайылық мәселесін бірінші кезекке қойды, өз тұсындағы өмірді зерттеуді, соны бейнелеуді талап етті, типтік бейнеге қатысты алғашқы пікірді де осы Дидро айтты. Ал, неміс ағартушылық дәуірінің үлкен қайраткері Лессинг өз заманының білімдар адамы болды. Оның дүниетанымы дін мен теологияға қарсы тартыс үстінде қалыптасты. Ағартушылық дәуірі — 18-19 ғасырларда дамыған идеялық ағым. Оның өкілдері ізгілік, әділеттілік идеялары мен ғылыми таным-білім негіздерін тарату жолдары арқылы қоғам кемшіліктерін түзетуге, оның талғам-талаптарын. Ағартушылық ғасырында ғылымға деген ынта күшті болды. Ғалым, ойшыл, философ адамдарды халық ерекше құрметтеді. Бұл топтың бір өкілі Пьер Лаплас (1749 1827) Күн жүйесінің құрылу сызбасын жасады. Император І Наполеон одан: «Бұл ғылыми жаңалығында Құдайға қатысты нәрсе бар ма?» деп сұрағанда «жоқ» деген жауап берген. Француз ойшылы Жан Мельенің (1664 1729) пайымдауынша, барлығы бірдей тең және ортақ мүлікке ортақ иелік ететін қоғам ең әділетті қоғам болады. Зұлымдық төркіні халықтың надандығында, медициналық реабилитация сатылары ал игілікке жетудің жолы кедейлердің байларға қарсы күресінде деп есептеді. 2. ХҮІІІ ғасырдағы ағартушы элита мен қарапайым халық арасында қандай айырмашылықтар болды. ХҮІІІ ғасырдағы француз ағартушыларының ішінде философ-материалистерді ерекше атауға болады. Өз кезіндегі жаратылыстанудың жетістіктерін ескере отырып, олар алдыңғы қатарлы материалистік көзқарастарды дамытты. Дени Дидро – ХҮІІІ ғ.француз материалистерінің көрнекті қайраткерлерінің бірі. Бұл бағыттың барлық өкілдері сияқты, табиғатты түсіндіруге материалист болды, ал қоғамдық құбылыстарды байымдауда идеялист болды. Жан-Жак Руссо – көрнекті француз ағартушы, жазушы және философ-ойшылы. 1741 жылы ол Парижге келіп, Франциядағы ағартушылық философияның көрнекті өкілдерінің қоғамына кіріп, олармен бірге белгілі Энциклопедияда жұмыс істеді. Вольтер өз заманына ХҮIII ғасырға көп үмiт артады, өйткенi ғылымның дамуы, • • Жан–Жак Руссо (1712 -1778 ж. ж.) Швейцариядағы Женева қаласында сағат. Руссо адамды тәрбиелеу мәселелерiне де көп көңiл бөледi. 2. Неміс калассикалық философия өкілдері-Кант, Гегель, Фейербах. 9. Антиномия дегеніміз- бірін-бірі жоққа шығаруға ұмтылған ілім. Франсуа Мари Аруэ Вольтер (1694 -1778) француз ағартушыларының ұлы өкiлi. Негiзгi еңбектерi: "Рухтың феноменологиясы (құбылысы), "Логика ғылымы, "Философиялық ғылымдардың энциклопедиясы, "Құқ философиясы, "Эстетикаға арналған лекциялар т. с. с. • • Гегельдің философиялық құрылымы идеядан басталады. Ғасырдың ұлы идеясы әдебиет арқылы көпшілік көңілін баурап алды. Ағарту әдебиеті жаңа оқушының пайда болуына әкелді, бұл оның өз бетімен білім алуға құштарлығын арттырды. Ғасырдың ірі оқиғасы «Ұлы Энциклопедияны» жарыққа шығару болды. Ол ағартушылардың бөлек-бөлек жатқан білімдерін бір жерге жинады. Кәсіпорынның редакторы және жаны ағартушылардың демократиялық бағытының өкілі Дени Дидро (ж.ж.) болды. Ол Түсіндірме сөздікке әр түрлі мазмұндағы мақалалар жазды: философия, саясат, грамматика, риторика, мораль, эстетика, механика бойынша. Ағартушылар реализмінен ХІХ ғ. реализміне тіке жолды драматургтер салды. Ұлықпанова Ә Ж 18 ғ ағартушылық дәуір эстетикасы. Смотреть позже. Ағарту дәуірінің өкілдері: Францияда (18 ғ.) – Ф.Вольтер, энциклопедистер, Ж.-Ж.Руссо, Ш.Монтескье, Д.Дидро т.б., Германияда – Г.Лессинг, И.Гердер; АҚШ-та (19 ғ.) – Т.Джефферсон, Б.Франклин; Ресейде – А.Радищев, В.Белинский, Н.Чернышевский, А.Герцен. АҒАРТУ ДӘУІРІНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ: 1. Ағарту идеологиясы мен антиклерикализм идеяларының дамуы. 2. Философияда деистік материализмнің өріс болып, оның материя мен қозғалыстың бірлігі – дуализмге негізделуі. 3. Философияның объективті және субъективті идеализмге қарсы шығып, табиғи ғылымдармен бірлігін көрсетті. Study with Quizlet and memorize flashcards containing terms like ағартушылық, 18ғ, 17-18ғ and more. жаңа буржуазиялық Англияның алғашқы ірі ойшылы: Бенджамин Франклин. жазушы ғалым жіне дипломат Ағартушылық идеалының бейнесі: ақш. Монтескье, Вольтер. 18 ғ. 1 жартысындағы француз ең белгілі ағартушылар: Заңдар рухы. Монтескьенің 1748 жылғы басты еңбегі 18ғ француз ағартушылардың аса көрнекті өкілдері. Энциклопедия. жылдары шыққан еңбек:францияда. ХУІІІ ғасырдағы ағартушылық дәуір эстетикасы өкілдерінің өнер, әдебиет жайлы пікірлерін талдау. Ағартушылық реализмінің дамуы 14.2. Д.Дидро, И.Гердер, Лессинг еңбектеріндегі өнер, әдебиет туралы ойлар Пайдаланылған әдебиеттер: 1.Тимофеев А. Основы теории литературы. М., 1977. 2. Гуляев Н. Теория литературы, М., 1977. 3. Хализев В. ХҮІІІ ғасырдағы дүние жүзі. Ағартушылық дәуірі Сабақтың мақсаты: ХҮІІІ ғасырдың екінші жартысынан соңына Жоба туралы.



балық қалай тыныс алады - 4. балықтарда газ алмасу жүреді [Читать далее...]

Желбезекпен тыныс алады, ауамен тыныс алуға бейім органы бар балықтар да кездеседі. Ал кейбір балықтарда торсылдақ – тыныс алу органы. Балықтар. Адамның тыныс алу бөлімдері мен мүшелерін атап шық. Олардың қайсысында газ алмасу жүреді, ал қайсысы тек қана ауа жолдарына жатады? 5. Өкпедегі газ алмасу. Адам құрамында 21% оттек6 79% азот6 0,03% көмірқышқыл газы бар атмосфералық ауамен тыныс алады. Дем шығарғандағы ауада 16% оттек, 4,0% көмірқышқыл газы және 79% азот болады. Қынаның денесінде селбесіп тіршілік ететін балдырлардың B) Газ тектес заттардан тұрады. C) Бүкіл дене жамылғысы арқылы тыныс алады. Газ алмасу механизмдері (жаңа тақырыпты меңгерту). Биология, 8 сынып, сабақ жоспары. Өкпедегі газ алмасу, жасушалық тыныс алу, ұлпадағы газ алмасу, альвеола, өкпе, парциалды қысым. Балалардағы тыныс алу жүйесі III. Қорытынды IV. Пайдаланылған әдебиеттер Кіріспе Тыныс алу жүйесі (systema respiratorium) өте маңызды газ алмасу қызметін. Омыртқалы жануарлардың тыныс алу жүйесінің құрылысы, ҰБТ, Қорытынды аттестаттау және 4, 9 және 11-сыныптарға арналған ОЖСБ сынақтарына дайындықтың онлайн жаттықтырғыш құралы. iTest – қазақ. Балық және теңіз өнімдері-адамға өте жұғымды және пайдалы тағамдар. Еліміздің суларында балықтың мыңнан астам түрлері тіршілік етеді, оның 250 түрі ауланады. Тармақтық тыныс: қалай жасалады және мысалдар Ғылым ортаға мұрын және ауыз арқылы ашылатын өкпе жүйесі арқылы тыныс алады. олар газ алмасу үшін үлкен беткейге ие және оларды. НЕГІЗГІ ТЫНЫС АЛУ ОРГАНЫ ЖЕЛБЕЗЕК, АЛ ҚАЛҒАНДАРЫ ҚОСЫМША. ЖЕЛБЕЗЕКТІҢ НЕГІЗГІ ҚЫЗМЕТІ ГАЗ АЛМАСУ –ОТТЕГІНІ СІҢІРІП, КӨМІР ҚЫШҚЫЛ ГАЗЫН БӨЛІП ШЫҒАРУ. ЖЕЛБЕЗЕК СУ. Омыртқалы жануарлардың тыныс алу жүйесінің құрылысы, ҰБТ, Қорытынды аттестаттау және 4, 9 және 11-сыныптарға арналған ОЖСБ сынақтарына дайындықтың онлайн жаттықтырғыш құралы. iTest – қазақ. Газ алмасу, биологияда – ағза мен оны қоршаған орта арасындағы газ алмасу процесі. Адам мен жануарлар ағзасы тыныс алу кезінде сыртқы ортадан оттекті сіңіріп, өзінен көмір қышқыл газын. D. 2, 3, 1, 4. 12. Өсімдік тұқымдарының резервтік ақуыздарының резервтік липидтер мен көмірсулардан айырмашылығы, олар ______ көзі бола алады: А. Энергия. П.Артеди балықтарды жүзбеқанаттарына байланысты 4 отрядқа бөліп, 72 түрін зерделеді. Кейіннен Карл Линней Петр Артедимен ұсынылған балықтар жүйесіне өзгеріс. Тері тынысы бұл тыныс алу түрі, онда газ алмасу өкпе немесе желбезек арқылы емес, тері арқылы жүреді. Бұл процесс негізінен жәндіктерде, қосмекенділерде, балықтарда, теңіз жыландарында, тасбақаларда және кейбір. Газ алмасуға ішекте қатысады. Қостынысты балықтарда бір және екіөкпелілер бар. Балық суда болса өкпелері қосымша тынысалу органынығ қызметін.


armani exchange сайт на русском
головкин туған жері
түс жору өзіңді көрсе
медиа сауаттылық және қаржылық сауаттылық
горилла энергетик цена шымкент

.
==============================================================

~~~~~ биомедицина казну ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.