Μπουκάλια με νερό εκσφενδόνισαν διαδηλωτές εναντίον του πρώην υπουργού…
페이지 정보
본문
ζωή πραγματικότητα Ρόδο Κατασκευή Ιστοσελίδων «Οι αναφορές ΟΟΣΑ δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα»
Κατασκευή Ιστοσελίδων Εκτεταμένος διάλογος με τους εμπλεκόμενους φορείς προηγήθηκε της μελέτης του ΟΟΣΑ για τον ανταγωνισμό σε κρίσιμους τομείς της οικονομίας......
«Οι αναφορές ΟΟΣΑ δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα» Κατασκευή Ιστοσελίδων «Αγνοήθηκαν οι φορείς της αγοράς και οι προτάσεις τους», αναφέρει σε ανακοίνωσή του το υπ. Ανάπτυξης
Εκτεταμένος διάλογος με τους εμπλεκόμενους φορείς προηγήθηκε της μελέτης του ΟΟΣΑ για τον ανταγωνισμό σε κρίσιμους τομείς της οικονομίας «συνεπώς οι αναφορές σύμφωνα με τις οποίες αγνοήθηκαν οι φορείς της αγοράς και οι προτάσεις τους δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα». Αυτό υπογραμμίζει σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας απαντώντας σε σχόλια για το αν προηγήθηκε διάλογος με τους φορείς της ελληνικής αγοράς.
Συγκεκριμένα, από το υπουργείο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας διευκρινίζονται τα εξής:
1. Το Σεπτέμβριο του 2012 εστάλη επιστολή προς το σύνολο των φορέων της αγοράς και τις καταναλωτικές οργανώσεις με την οποία το υπουργείο ζητούσε συγκεκριμένες προτάσεις για την άρση των εμποδίων στον ανταγωνισμό. Στην πρόσκληση ανταποκρίθηκαν οι εξής φορείς: ιστοσελίδα Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου, Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών, ΠΑΣΕΓΕΣ, Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών, Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής (ΕΚΠΟΙΖΩ), ΙΝΚΑ Κρήτης, Ένωση Προστασίας Κατ? ΕλλάδαΕλλάδας, Ένωση Καταναλωτών Καλλιθέας, Ένωση Προστασίας Καταναλωτών ν. Κιλκίς, Σύνδεσμος των εν Ελ Λάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων (HATTA), Σύνδεσμος Ανωνύμων Εταιριών και ΕΠΕ, ΣΕΒ, Ένωση Βιομηχανιών Ηλιακής Ενέργειας, Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, καθώς και μεμονωμένες επιχειρήσεις και πρόσωπα. Όλες οι απαντήσεις κοινοποιήθηκαν στον ΟΟΣΑ. Επισυνάπτεται το κείμενο της επιστολής.
2. Η ομάδα εργασίας του ΟΟΣΑ που εκπόνησε τη μελέτη, πραγματοποίησε με πρωτοβουλία της συναντήσεις με πλήθος φορέων, στους οποίους περιλαμβάνονται οι οργανώσεις: Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ), η δημιουργία μιας ποιοτικής ιστοσελίδας στο Βόλο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, Ελληνικός Σύνδεσμος Βιομηχανιών Επωνύμων Προϊόντων, ιστοσελίδας Ινστιτούτο έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών, Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος, Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων, διαφήμιση Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης Ελλάδος, Ελληνική Ένωση Βιομηχανιών Ψύχους, Σύνδεσμος Εταιριών Εμπορίας Πετρελαιοειδών Ελλάδος, Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Διεθνούς Διαμεταφοράς και Επιχειρήσεων Logistics Ελλάδος, Σύνδεσμος Ελληνικών Χημικών Βιομηχανιών, Σύνδεσμος Εταιριών Φαρμάκων Ευρείας Χρήσεως, η δημιουργία μιας ποιοτικής ιστοσελίδας στο Βόλο ECR Hellas (Efficient Consumer R ESPonse), Ένωση Χαλυβουργιών Ελλάδος, Οργανισμός Κεντρικών Αγορών και Αλιείας, Ένωση Μαρινών Ελλάδος, Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς, Σύνδεσμος των εν Ελ Λάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων (HATTA), Ένωση Ελληνικού βιβλίου, Ένωση Τσιμεντοβιομηχανιών Ελλάδος, Ελληνική Ένωση Αλουμινίου, Σύνδεσμος Ελληνικής Βιομηχανίας Απορρυπαντικών και Σαπώνων Ομοσπονδία Αρτοποιών Ελλάδος, καθώς και με εκπροσώπους επιχειρήσεων, υπουργείων, φορέων και οργανισμών που έχουν άμεση ή έμμεση σχέση με το αντικείμενο του ανταγωνισμού στις συγκεκριμένες αγορές.
Σύμφωνα με την ενημέρωση από τον ΟΟΣΑ, όπως αναφέρει το υπουργείο, ζητήθηκαν, επίσης, συναντήσεις με την Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου, την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων, τον Σύνδεσμο Τουριστικών Επιχειρήσεων Ενοικιάσεως Αυτοκινήτων καθώς και με μεμονωμένες επιχειρήσεις, ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΒΟΛΟΣ που δεν ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση.
Κατασκευή Ιστοσελίδων Κατασκευή Ιστοσελίδων Βίντεο: Η Χρυσή Αυγή μετέτρεψε τελετή στις Θερμοπύλες σε ναζιστικό υπερθέαμα
Τα μέλη του ακροδεξιού κόμματος συγκεντρώθηκαν στο χώρο όπου δόθηκε η μάχη των Θερμοπυλών με σκοπό να τιμήσουν το μεγάλο στρατάρχη και τους υπόλοιπους Έλληνες που έδωσαν τη ζωή τους για να σταματήσουν την προέλαση των Περσών. Αυτό όμως που ξεκίνησε ως τιμητική τελετή, κατασκευής ιστοσελίδων εξελίχθηκε σε ένα ναζιστικό, παραστρατιωτικό υπερθέαμα. Οι παρευρίσκοντες σχημάτισαν έναν μαίανδρο και ανάβοντας δαυλούς εκτελούσαν με θέρμη τα στρατιωτικά παραγγέλματα του Ηλία Κασιδιάρη, ιστοσελίδα ενώ τραγουδούσαν τον ύμνο της οργάνωσης.
Αυτό όμως δεν αρκούσε, καθώς οι συμμετέχοντες θέλοντας να δώσουν κλίμα... γηπέδου άναψαν δεκάδες καπνογόνα!
Το... πρωτότυπο πρόγραμμα απόδοσης τιμής στο Λεωνίδα περιελάμβανε και χαιρετισμό με υψωμένο το χέρι από τον Νίκο Μιχαλολιάκο, ο οποίος, σε λόγο που έβγαλε, καταφέρθηκε κ ΕλλάδαΕλλάδας και φυσικά αποθεώθηκε από τα μέλη του κόμματός του.
Πάντως, έπειτα από το σάλο που προκλήθηκε με το εθνικιστικό σόου στις Θερμοπύλες και την έκταση που πήρε το θέμα, η Χρυσή Αυγή εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία κάνει λόγο για έναν «οχετό ύβρεων και άθλιας παραπληροφόρησης» κατά του Εθνικιστικού Κινήματος.
«Οι πολιτικάντηδες με τα "burberry" που χαζογελάνε στις τηλεοπτικές κάμερες, ασφαλώς ενοχλήθηκαν από την αρχαιοπρεπή τελετή της Χρυσής Αυγής», αναφέρει η Χρυσή Αυγή και συνεχίζει προσθέτοντας ότι, «αυτοί που στέλνουν τις κομματικές τους νεολαίες στην Μύκονο για "clubbing", πολεμούν τους νέους Εθνικιστές που τιμούν τον Λεωνίδα στις Θερμοπύλες».
«Η Χρυσή Αυγή προσηλωμένη στις αιώνιες αξίες του Ελληνισμού, θα συνεχίσει να αποδίδει τιμές στους Πατέρες, με την αισθητική και τα σύμβολα που γέννησε ο αρχαίος ελληνικός κόσμος και συνεχίζουν να εμπνέουν ακόμα και στο άχρωμο σήμερα.», καταλήγει.
Σοκ στην Κρήτη: Η μία αυτοκτονία μετά την άλλη
Ο νέος άνδρας κρεμάστηκε μέσα στη ντουλάπα του με τη ζώνη του, ενώ είχε προηγηθεί καβγάς με την κοπέλα του.
Τις συνθήκες της αυτοχειρίας ερευνά η Αστυνομία.
Πηγή: Cretalive.gr
Το πρώτο σοκ από την αυτοκτονία του νεαρού, διαδέχεται ένα δεύτερο σοκ, αφού όπως αποκαλύφθηκε άλλος ένας συμπολίτης μας έβαλε τέλος στη ζωή του στον Αποκόρωνα Χανίων.
Πρόκειται για έναν 61χρονο άντρα ο οποίος το πρωί εντοπίστηκε νεκρός μέσα σε μια λίμνη αίματος στο σπίτι συγγενικού του προσώπου στο χωριό Αμυγδάλου Καλαμίτσι στον Αποκόρωνα Χανίων..
Ο αυτόχειρας, προκάλεσε το θάνατό του με καραμπίνα καταφέροντας το μοιραίο χτύπημα στο πάνω μέρος του σώματός του, και συγκεκριμένα στη μασχάλη.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Flashnews.gr, ο 61χρονος άφησε σημείωμα με το οποίο ζητά συγγνώμη από τους οικείους του και εξηγεί ότι δεν άντεχε άλλο τα οικονομικά του προβλήματα.
Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, αναφέρουν ότι ο άτυχος άντρας έπασχε από την επάρατο νόσο.
Στο σημείο σπεύδει Αστυνομική δύναμη ενώ η σορός του 61χρονου θα διακομισθεί στο νοσοκομείο Χανίων για τη διενέργεια νεκροψίας - νεκροτομής.
Πηγή: Flashnews.gr
Κατασκευή Ιστοσελίδων
source: http://www.newsbeast.gr/politiki/arthro/610547/oi-anafores-oosa-den-ehoun-shesi-me-tin-pragmatikotita/
Κατασκευή Ικατασκευή ιστοσελίδων στο Βόλοσελίδων…
Κατασκευή Ιστοσελίδων Εκτεταμένος διάλογος με τους εμπλεκόμενους φορείς προηγήθηκε της μελέτης του ΟΟΣΑ για τον ανταγωνισμό σε κρίσιμους τομείς της οικονομίας......
«Οι αναφορές ΟΟΣΑ δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα» Κατασκευή Ιστοσελίδων «Αγνοήθηκαν οι φορείς της αγοράς και οι προτάσεις τους», αναφέρει σε ανακοίνωσή του το υπ. Ανάπτυξης
Εκτεταμένος διάλογος με τους εμπλεκόμενους φορείς προηγήθηκε της μελέτης του ΟΟΣΑ για τον ανταγωνισμό σε κρίσιμους τομείς της οικονομίας «συνεπώς οι αναφορές σύμφωνα με τις οποίες αγνοήθηκαν οι φορείς της αγοράς και οι προτάσεις τους δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα». Αυτό υπογραμμίζει σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας απαντώντας σε σχόλια για το αν προηγήθηκε διάλογος με τους φορείς της ελληνικής αγοράς.
Συγκεκριμένα, από το υπουργείο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας διευκρινίζονται τα εξής:
1. Το Σεπτέμβριο του 2012 εστάλη επιστολή προς το σύνολο των φορέων της αγοράς και τις καταναλωτικές οργανώσεις με την οποία το υπουργείο ζητούσε συγκεκριμένες προτάσεις για την άρση των εμποδίων στον ανταγωνισμό. Στην πρόσκληση ανταποκρίθηκαν οι εξής φορείς: ιστοσελίδα Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου, Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών, ΠΑΣΕΓΕΣ, Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών, Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής (ΕΚΠΟΙΖΩ), ΙΝΚΑ Κρήτης, Ένωση Προστασίας Κατ? ΕλλάδαΕλλάδας, Ένωση Καταναλωτών Καλλιθέας, Ένωση Προστασίας Καταναλωτών ν. Κιλκίς, Σύνδεσμος των εν Ελ Λάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων (HATTA), Σύνδεσμος Ανωνύμων Εταιριών και ΕΠΕ, ΣΕΒ, Ένωση Βιομηχανιών Ηλιακής Ενέργειας, Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, καθώς και μεμονωμένες επιχειρήσεις και πρόσωπα. Όλες οι απαντήσεις κοινοποιήθηκαν στον ΟΟΣΑ. Επισυνάπτεται το κείμενο της επιστολής.
2. Η ομάδα εργασίας του ΟΟΣΑ που εκπόνησε τη μελέτη, πραγματοποίησε με πρωτοβουλία της συναντήσεις με πλήθος φορέων, στους οποίους περιλαμβάνονται οι οργανώσεις: Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ), η δημιουργία μιας ποιοτικής ιστοσελίδας στο Βόλο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, Ελληνικός Σύνδεσμος Βιομηχανιών Επωνύμων Προϊόντων, ιστοσελίδας Ινστιτούτο έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών, Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος, Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων, διαφήμιση Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης Ελλάδος, Ελληνική Ένωση Βιομηχανιών Ψύχους, Σύνδεσμος Εταιριών Εμπορίας Πετρελαιοειδών Ελλάδος, Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Διεθνούς Διαμεταφοράς και Επιχειρήσεων Logistics Ελλάδος, Σύνδεσμος Ελληνικών Χημικών Βιομηχανιών, Σύνδεσμος Εταιριών Φαρμάκων Ευρείας Χρήσεως, η δημιουργία μιας ποιοτικής ιστοσελίδας στο Βόλο ECR Hellas (Efficient Consumer R ESPonse), Ένωση Χαλυβουργιών Ελλάδος, Οργανισμός Κεντρικών Αγορών και Αλιείας, Ένωση Μαρινών Ελλάδος, Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς, Σύνδεσμος των εν Ελ Λάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων (HATTA), Ένωση Ελληνικού βιβλίου, Ένωση Τσιμεντοβιομηχανιών Ελλάδος, Ελληνική Ένωση Αλουμινίου, Σύνδεσμος Ελληνικής Βιομηχανίας Απορρυπαντικών και Σαπώνων Ομοσπονδία Αρτοποιών Ελλάδος, καθώς και με εκπροσώπους επιχειρήσεων, υπουργείων, φορέων και οργανισμών που έχουν άμεση ή έμμεση σχέση με το αντικείμενο του ανταγωνισμού στις συγκεκριμένες αγορές.
Σύμφωνα με την ενημέρωση από τον ΟΟΣΑ, όπως αναφέρει το υπουργείο, ζητήθηκαν, επίσης, συναντήσεις με την Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου, την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων, τον Σύνδεσμο Τουριστικών Επιχειρήσεων Ενοικιάσεως Αυτοκινήτων καθώς και με μεμονωμένες επιχειρήσεις, ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΒΟΛΟΣ που δεν ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση.
Κατασκευή Ιστοσελίδων Κατασκευή Ιστοσελίδων Βίντεο: Η Χρυσή Αυγή μετέτρεψε τελετή στις Θερμοπύλες σε ναζιστικό υπερθέαμα
«Οι πολιτικάντηδες με τα "burberry" ενοχλήθηκαν από την αρχαιοπρεπή τελετή», απαντά η Χρυσή Αυγή
Είχε δεν είχε η Χρυσή Αυγή κατάφερε, χωρίς ιδιαίτερο κόπο είναι η αλήθεια, να μεταβάλει μια τιμητική τελετή στις Θερμοπύλες προς τιμήν του Λεωνίδα και των συμπολεμιστών του, σε ένα εθνικιστικό σόου.Τα μέλη του ακροδεξιού κόμματος συγκεντρώθηκαν στο χώρο όπου δόθηκε η μάχη των Θερμοπυλών με σκοπό να τιμήσουν το μεγάλο στρατάρχη και τους υπόλοιπους Έλληνες που έδωσαν τη ζωή τους για να σταματήσουν την προέλαση των Περσών. Αυτό όμως που ξεκίνησε ως τιμητική τελετή, κατασκευής ιστοσελίδων εξελίχθηκε σε ένα ναζιστικό, παραστρατιωτικό υπερθέαμα. Οι παρευρίσκοντες σχημάτισαν έναν μαίανδρο και ανάβοντας δαυλούς εκτελούσαν με θέρμη τα στρατιωτικά παραγγέλματα του Ηλία Κασιδιάρη, ιστοσελίδα ενώ τραγουδούσαν τον ύμνο της οργάνωσης.
Αυτό όμως δεν αρκούσε, καθώς οι συμμετέχοντες θέλοντας να δώσουν κλίμα... γηπέδου άναψαν δεκάδες καπνογόνα!
Το... πρωτότυπο πρόγραμμα απόδοσης τιμής στο Λεωνίδα περιελάμβανε και χαιρετισμό με υψωμένο το χέρι από τον Νίκο Μιχαλολιάκο, ο οποίος, σε λόγο που έβγαλε, καταφέρθηκε κ ΕλλάδαΕλλάδας και φυσικά αποθεώθηκε από τα μέλη του κόμματός του.
Τι απαντά η Χρυσή Αυγή
Πάντως, έπειτα από το σάλο που προκλήθηκε με το εθνικιστικό σόου στις Θερμοπύλες και την έκταση που πήρε το θέμα, η Χρυσή Αυγή εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία κάνει λόγο για έναν «οχετό ύβρεων και άθλιας παραπληροφόρησης» κατά του Εθνικιστικού Κινήματος.
«Οι πολιτικάντηδες με τα "burberry" που χαζογελάνε στις τηλεοπτικές κάμερες, ασφαλώς ενοχλήθηκαν από την αρχαιοπρεπή τελετή της Χρυσής Αυγής», αναφέρει η Χρυσή Αυγή και συνεχίζει προσθέτοντας ότι, «αυτοί που στέλνουν τις κομματικές τους νεολαίες στην Μύκονο για "clubbing", πολεμούν τους νέους Εθνικιστές που τιμούν τον Λεωνίδα στις Θερμοπύλες».
«Η Χρυσή Αυγή προσηλωμένη στις αιώνιες αξίες του Ελληνισμού, θα συνεχίσει να αποδίδει τιμές στους Πατέρες, με την αισθητική και τα σύμβολα που γέννησε ο αρχαίος ελληνικός κόσμος και συνεχίζουν να εμπνέουν ακόμα και στο άχρωμο σήμερα.», καταλήγει.
Σοκ στην Κρήτη: Η μία αυτοκτονία μετά την άλλη
Ηράκλειο: 27χρονος κρεμάστηκε με τη ζώνη του - Χανιά: 61χρονος αυτοπυροβολήθηκε με καραμπίνα
Νεκρός βρέθηκε ένας 27χρονος από τη Λιθουανία, σε διαμέρισμα στην περιοχή της Αμμουδάρας, περίπου στις 00.30 μετά τα μεσάνυχτα.Ο νέος άνδρας κρεμάστηκε μέσα στη ντουλάπα του με τη ζώνη του, ενώ είχε προηγηθεί καβγάς με την κοπέλα του.
Τις συνθήκες της αυτοχειρίας ερευνά η Αστυνομία.
Πηγή: Cretalive.gr
Και δεύτερη αυτοκτονία μέσα σε λίγες ώρες
Το πρώτο σοκ από την αυτοκτονία του νεαρού, διαδέχεται ένα δεύτερο σοκ, αφού όπως αποκαλύφθηκε άλλος ένας συμπολίτης μας έβαλε τέλος στη ζωή του στον Αποκόρωνα Χανίων.
Πρόκειται για έναν 61χρονο άντρα ο οποίος το πρωί εντοπίστηκε νεκρός μέσα σε μια λίμνη αίματος στο σπίτι συγγενικού του προσώπου στο χωριό Αμυγδάλου Καλαμίτσι στον Αποκόρωνα Χανίων..
Ο αυτόχειρας, προκάλεσε το θάνατό του με καραμπίνα καταφέροντας το μοιραίο χτύπημα στο πάνω μέρος του σώματός του, και συγκεκριμένα στη μασχάλη.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Flashnews.gr, ο 61χρονος άφησε σημείωμα με το οποίο ζητά συγγνώμη από τους οικείους του και εξηγεί ότι δεν άντεχε άλλο τα οικονομικά του προβλήματα.
Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, αναφέρουν ότι ο άτυχος άντρας έπασχε από την επάρατο νόσο.
Στο σημείο σπεύδει Αστυνομική δύναμη ενώ η σορός του 61χρονου θα διακομισθεί στο νοσοκομείο Χανίων για τη διενέργεια νεκροψίας - νεκροτομής.
Πηγή: Flashnews.gr
Κατασκευή Ιστοσελίδων
source: http://www.newsbeast.gr/politiki/arthro/610547/oi-anafores-oosa-den-ehoun-shesi-me-tin-pragmatikotita/
Κατασκευή Ικατασκευή ιστοσελίδων στο Βόλοσελίδων…
- 이전글Budowa konstrukcji dachowej – od podstaw do wykończenia 24.11.17
- 다음글Should Fixing Jokers Jewels Take 60 Steps? 24.11.17
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.