Βουλή Βουλή απεργία Καυσόξυλα Ο Βαρβιτσιώτης προσπαθεί να καταργήσει τ…
페이지 정보
본문
Ο Βαρβιτσιώτης προσπαθεί να καταργήσει την απεργία στην ακτοπλοΐα Καυσόξυλα
Οργή, θυμός και αγανάκτηση προκαλεί για μια ακόμη φορά η διαπλοκή ανάμεσα στην κυβέρνηση και τους εφοπλιστές.
O υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου κ. Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης επιχειρεί με «κόλπα» και αφήνοντας έκθετους τους απλήρωτους εδώ και μήνες ναυτεργάτες να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα των «ιερών αγελάδων» στην Ελλάδα.
Ενώ από μπροστά εισηγείται παύση της επιστράτευσης, πίσω από την πλάτη των ναυτεργατών σχεδιάζει μέσα από νομοσχέδιο μόνιμη επιστράτευση για τους ναυτεργάτες.
Συγκεκριμένα, προωθεί σε νομοσχέδιο αντεργατική διάταξη κατά του συνταγματικού δικαιώματος της απεργίας, θέτοντας τους ναυτεργάτες σε μόνιμη επιστράτευση στην ακτοπλοΐα.
Το νομοσχέδιο, που όπως αντιλαμβανόμαστε εξυπηρετεί τους εφοπλιστές, στο άρθρο 26 προβλέπει ότι:
«Θεσπίζεται υποχρέωση εξασφάλισης ελάχιστης επικοινωνίας των νήσων μέσω ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών, όταν για οποιονδήποτε λόγο υφίσταται αδυναμία εκτέλεσης τακτικών δρομολογίων. Το πρόγραμμα δρομολογίων ελάχιστης επικοινωνίας ασφαλείας τίθεται σε εφαρμογή, εν όλω ή εν μέρει, με απόφαση του Υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου, με την οποία διαπιστώνεται η αδυναμία εκτέλεσης δρομολογίων και αιτιολογείται η προσφυγή στο μέτρο αυτό.
Ο ΥΝΑ δύναται να αποφασίζει την εκτέλεση έκτακτου μεμονωμένου δρομολογίου πλοίου ασφαλείας, εφόσον συντρέχουν λόγοι Δημοσίου συμφέροντος, δημόσιας υγείας ή κίνδυνος για τη ζωή των πολιτών. Με όμοια απόφαση καθορίζονται οι προϋποθέσεις και ο τρόπος υλοποίησης της ελάχιστης επικοινωνίας της χώρας με άλλες χώρες, με τις οποίες αυτή συνδέεται με τακτικά δρομολόγια»!
Να θυμίσουμε ότι οι περισσότεροι ναυτεργάτες μας είναι απλήρωτοι για μήνες, ενώ το θέμα έχει πάρει διεθνή διάσταση, καθώς το Associated Press δημοσίευσε ανταπόκριση του από την Δραπετσώνα, με τίτλο: «Εκατοντάδες ναυτεργάτες μένουν απλήρωτοι για μήνες».
Τα Δελτία Τύπου των Ναυτεργατών
Θέμα: Το ΥΝΑ προωθεί την κατάργηση του δικαιώματος της απεργίας στα Ε/Γ-Α/Κ πλοία
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες μας στο σχέδιο νόμου για τον τουρισμό που προωθεί για την Βουλή ο ΥΝΑ Μ. Βαρβιτσιώτης στο άρθρο 26 επανέρχεται η απεργοκτόνος διάταξη για την κατάργηση του δικαιώματος της απεργίας στον χώρο των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών.
Σημειώνουμε ότι παρόμοια μεθόδευση επιχειρήθηκε στον νόμο 4150/2013 επί Υπουργίας κ. Κ. Μουσουρούλη με τροπολογία που κατέθεσαν βουλευτές της Ν.Δ και του ΠΑΣΟΚ και το οποίο αποσύρθηκε την τελευταία στιγμή προκειμένου να υπάρξει διαβούλευση με τα ενδιαφερόμενα μέρη και το ναυτεργατικό συνδικαλιστικό κίνημα…….
Η ΠΕΝΕΝ καταγγέλλει ότι πρόκειται για μια άθλια και αντιδημοκρατική μεθόδευση που υπονομεύει το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα της απεργίας το οποίο κερδήθηκε και κατοχυρώθηκε με τους αγώνες και το αίμα των ελλήνων Ναυτεργατών.
Θεωρούμε γελοίο τον ισχυρισμό ότι με τον δραστικό περιορισμό του απεργιακού δικαιώματος εξασφαλίζεται η ομαλή ακτοπλοϊκή σύνδεση.
Το ακτοπλοϊκό συγκοινωνιακό δίκτυο έχει υποστεί ανεπανόρθωτη ζημιά και έχει δραματικά επιδεινωθεί όχι από τις απεργίες των Ναυτεργατών αλλά από την αντιλαϊκή κυβερνητική πολιτική, τον νόμο 4150/2013 που καταργεί την δεκάμηνη λειτουργία των πλοίων, περιορίζει δραστικά τα δρομολόγια, μειώνει στους 2-3 μήνες την δρομολόγηση των ταχύπλοων σκαφών, δίνει νέα προνόμια στους εφοπλιστές και στην ουσία βάζει την ταφόπλακα στην απασχόληση των ελλήνων Ναυτεργατών στον ευαίσθητο και νευραλγικής σημασίας τομέα των Ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών.
Αποτέλεσμα αυτού του τερατουργήματος είναι ο παννησιωτικός ξεσηκωμός στις Κυκλάδες , σε ολόκληρο το Αιγαίο, μέχρι και το Ιόνιο.
Ορισμένοι, λαλίστατοι πρωταγωνιστές της αντιλαϊκής μνημονιακής κυβερνητικής πολιτικής, περιφεριάρχες που τους έπιασε ο πόνος για πλοίο ασφαλείας στην διάρκεια των απεργιακών μας κινητοποιήσεων, αμφισβητώντας έτσι τα κατοχυρωμένα δημοκρατικά, συνδικαλιστικά και συνταγματικά δικαιώματα και ελευθερίες των Ναυτεργατών, περιέργως σιωπούν μπροστά στο αίσχος με τις περικοπές δρομολογίων, την αποδρομολόγηση νέων πλοίων και την απομόνωση δεκάδων νησιών που αντιμετωπίζουν τεράστια οικονομικά και κοινωνικά προβλήματα από την κατάρρευση των Ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών.
Η Διοίκηση της ΠΕΝΕΝ θα πρωτοστατήσει ενάντια σε οποιαδήποτε κυβερνητική απόπειρα και μεθόδευση να καταργηθεί – με όποιο τρόπο αυτό επιχειρηθεί –το δικαίωμα της απεργίας.
Καλούμε την Διοίκηση της ΠΝΟ να βγει από την χειμέρια νάρκη που βρίσκεται όλα τα τελευταία χρόνια (στα πλαίσια της αγαστής ταξικής συνεργασίας με τους εφοπλιστές και το ΥΝΑ) και να αντιληφθεί ότι η καταστρατήγηση του δικαιώματος της απεργίας καταργεί ντε φάκτο και τον δικό της ρόλο , αλλά κυρίως θα αποδυναμώσει κάθε συλλογική και συνδικαλιστική προσπάθεια για την υπεράσπιση των ? κόμμακόμματα καλούνται να τοποθετηθούν και να μην νομιμοποιήσουν με την ψήφο τους την αντισυνταγματική και αντιναυτεργατική αυτή εκτ ροπή.
Με εντολή Διοίκησης
Ο Πρόεδρος Νταλακογεώργος Αντώνης
Ο Γεν. Γραμματέας Κροκίδης Νικόλαος
Στα «κάγκελα» οι Ναυτικοί – Δελτίο Τύπου
Πλήρη επιβεβαίωση είχε η καταγγελία της ΠΕΝΕΝ στις 12/11/2013 που αφορούσε το σχέδιο νόμου του ΥΝΑ για τα Τουριστικά πλοία και άλλες διατάξεις και με το οποίο εισάγεται το απεργοκτόνο άρθρο 26 το οποίο μεταξύ των άλλων προβλέπει το πλοίο ασφαλείας για την «εξασφάλιση ελάχιστης επικοινωνίας των νήσων μέσω ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών, όταν για οποιοδήποτε λόγο υφίσταται αδυναμία εκτέλεσης τακτικών δρομολογίων».
Συνεχίζοντας στο άρθρο 26 παράγραφος 2 «Το πρόγραμμα δρομολογίων ελάχιστης επικοινωνίας ασφαλείας τίθεται σε εφαρμογή, εν όλω ή εν μέρει, με απόφαση του Υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου, με την οποία διαπιστώνεται η αδυναμία εκτέλεσης δρομολογίων και αιτιολογείται η προσφυγή στο μέτρο αυτό.», «Οι πλοιοκτήτριες εταιρείες και τα πληρώματα των υποδειχθέντων πλοίων υποχρεούνται να παρέχουν τις υπηρεσίες τους για την εκτέλεση των αντίστοιχων δρομολογίων».
Τέλος στην παράγραφο 3 του σχεδίου νόμου «Ο Υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου δύναται να αποφασίζει την εκτέλεση έκτακτου μεμονωμένου δρομολογίου πλοίου ασφαλείας, εφόσον συντρέχουν λόγοι Δημοσίου συμφέροντος, δημόσιας υγείας ή κίνδυνος για τη ζωή των πολιτών.»
Πρόκειται για φασιστικής έμπνευσης διατάξεις που κατακρεουργούν το συνταγματικό δικαίωμα της απεργίας των Ναυτεργατών και θέτουν σε μόνιμη και διαρκεί πολιτική επιστράτευση τα πληρώματα των Ε/Γ-Ο/Γ Ακτοπλοϊκών πλοίων καθώς και τα Ε/Γ-Ο/Γ πλοία που εκτελούν δρομολόγια στο εξωτερικό.
Στο ίδιο σχέδιο νόμου καταργούνται όπως ισχύει έως τώρα ως αυτοτελή νομικά πρόσωπα και συγχωνεύονται σε ένα Ν.Π.Δ.Δ ο Οίκος Ναύτη και το Γραφείο Ευρέσεως Ναυτικής Εργασίας ενώ αλλάζει και η σύνθεση του Δ.Σ του νέου φορέα υποβαθμίζοντας ακόμη περισσότερο την συμμετοχή των εκπροσώπων των Ναυτεργατών. Υπογραμμίζουμε ότι ο νέος φορέας με τον διακριτικό τίτλο «Ο.Ν.Ν.Ε.» για πρώτη φορά στρατιωτικοποιείται και εντάσσονται στην ιεραρχία και Λιμενικοί!!!
Επίσης στο σχέδιο νόμου υπάρχουν μια σειρά διατάξεις που ωφελούν για μια ακόμη φορά τα συμφέροντα των πλοιοκτητών διευρύνοντας με τον τρόπο αυτό τα προνόμιά τους επιβεβαιώνοντας για πολλοστή φορά την εκτίμησή μας ότι το ΥΝΑ είναι το εργαλείο στα χέρια του εφοπλιστικού κεφαλαίου για να υλοποιεί τους δικούς τους επιχειρηματικούς σχεδιασμούς.
Οι Ναυτεργάτες θα παλέψουν για να μην ευοδωθούν οι άθλιοι κυβερνητικοί σχεδιασμοί και σε καμιά περίπτωση δεν θα αποδεχθούν την κατάργηση και τον περιορισμό των συνδικαλιστικών τους δικαιωμάτων και ελευθεριών.
Διαβάστε επίσης:
Οι εφοπλιστές έβαλαν «πόδι» στο Μέγαρο Μαξίμου
CIA: Πού είναι νηολογημένα τα πλοία των Ελλήνων εφοπλιστών
Οι «ιερές» μπίζνες με εφοπλιστές στη Βουλιαγμένη ΣΥΡΙΖΑΣΥΡΙΖΑ: «Δώρα» στους εφοπλιστές, φοροεπιδρομή στα χαμηλά εισοδήματα<Γ. Χαλάς: κυβέρνησηκυβέρνηση και πλοιοκτησία υποβαθμίζουν τον Οι ΈλληνεςΈλληνες στην «κατάψυξη» και το πετρέλαιο ναυτιλίας αφορολόγητο
Καυσόξυλα Εργαζόμενοι της ΛΑΡΚΟ επιτέθηκαν στον Πρ.Παυλόπουλο
Μπουκάλια με νερό εκσφενδόνισαν διαδηλωτές εναντίον του πρώην υπουργού Εσωτερικών - Ο κ. Παυλόπουλος βρισκόταν στη συμβολή της λεωφόρου Βασιλίσσης Σοφίας με την οδό Μέρλιν
Στόχος των εργαζομένων στην μεταλλευτική βιομηχανία ΛΑΡΚΟ έγινε ο πρώην υπουργός Εσωτερικών Προκόπης Παυλόπουλος.Οι εργαζόμενοι στη ΛΑΡΚΟ διαδήλωναν έξω από τη Βουλή και όταν εντόπισαν τον κ. Παυλόπουλο επιτέθηκαν εναντίον του καθυβρίζοντας τον με σκαιούς χαρακτηρισμούς. Ορισμένοι μάλιστα εκσφενδόνισαν εναντίον του μπουκάλια με νερό.
Καυσόξυλα Oλα όσα γνAppleApple.com/gr/iphone/">iPhone
Στις 8 το βράδυ η AppleAppleApple.com/gr/iphone/">iPhone και πιθανότατα για πρώτη φορά μια φθηνότερη έκδοσή του, η οποία όπως όλα δείχνουν προορίζεται αρχικά για την τεράστια αγορά της Κίνας
Σε λίγες ώρες στις 8 το βράδυ για την Ελλάδα- η AppleAppleApple.com/gr/iphone/">iPhone και πιθανότατα για πρώτη φορά μια φθηνότερη έκδοσή του, η οποία όπως όλα δείχνουν προορίζεται αρχικά για την τεράστια αγορά της Κ?AppleApple.com/gr/iphone/">iPhone 5S και 5C, όπως εικάζεται ότι θα ονομαστεί το «φτηνό» μοντέλο, θα παρουσιαστεί και η αναβαθμισμένη έκδοση του λειτουργικού συστήματος για τις φορητές συσκευές της Apple, το iOS 7, αλλά και κάποια ανανεωμένα iPods.Σε φωτογραφίες που δημοσιεύτ?AppleApple.com/gr/iphone/">iPhoneinCanada φαίνεται το κου?AppleApple.com/gr/iphone/">iPhone, όπου διακρίνεται ένας μεταλλικός δακτύλιος – κάτι σαν μικροσκοπική κάμερα - μέσα στο κλασικό κεντρικό πλήκτρο. Η αλλαγή αυτή θεωρείται ότι φέρνει την ενσωμάτωση βιομετρικού αισθητήρα, μέσω του οποίου θα αναγνωρίζεται το δακτυλικό αποτύπωμα του χρήστη και έτσι θα είναι περισσότερο αποτελεσματικό το κλείδωμα της συσκευής.
Ο γνωστός πια «πονοκέφαλος», για την πάντα μυστικοπαθή εταιρεία από το Κουπερτίνο, Αυστραλός Sonny Dickson, δημοσίευσε επίσης μια φωτογραφία με όλο το υποσύστημα του επανασχεδιασμένου κεντρικού πλήκτρου, στην οποία διακρίνεται καλύτερα η θεωρούμενη από τους περισσότερους μικροκάμερα, σημειώνοντας πάντως ότι αυτή και μόνο η αλλαγή δεν επιβεβαιώνει ότι την ύπαρξη του αισθητήρα αναγνώρισης δακτυλικών αποτυπωμάτων.
Σε άλλη φωτογραφία που δημοσιεύτηκε στο macrumors.com, υποτίθεται ότι εικονίζεται η πί?AppleApple.com/gr/iphone/">iPhone 5S και φαίνεται η αλλαγή στο φλας, το οποίο πλέον θα είναι διπλό LED. Φήμες θέλουν σημαντικά βελτιωμένο και τον φωτογρα?AppleApple.com/gr/iphone/">iPhone. Σύμφωνα μάλιστα με κάποια αναφορά, ίσως η Apple έχει χρησιμοποιήσει τον 13άρι αισθητήρα της Sony για την αναβαθμισμένη κάμερα του 5S.
Σίγουρα ταχύτερος θα είναι ?AppleApple.com/gr/iphone/">iPhone. H ανανεωμένη
εκδοχή της best seller συσκευής της Apple θα ενσωματώνει το τσιπ A7, με 1
Gb RAM και θα είναι διαθέσιμη σε εκδόσεις των 16, 32 και 64 Gb. Η οθόνη
είναι μάλλον βέβαιο ότι θα παραμείνει στις 4 ίντσες, παρά το γεγονός
ότι σύμφωνα με παλαιότερο δημοσίευμα της Wall Street Journal, η Apple –
πιεζόμενη από τον ανταγωνισμAppleApple.com/gr/iphone/">iPhones με οθόνη 6
ιντσών. Πιθανότατα, πάντως, μεγαλύτερης χωρητικότητας θα είναι η
μπαταρία του νέου μοντέλου, σε μια προσπάθεια της Apple να απαντήσει σε
ένα από τα συχνότερα αιτήματα των πελατών της.
Εκτος από τις γνωστές επιλογέAppleApple.com/gr/iphone/">iPhone 5S εικάζεται ότι θα είναι πλέον διαθέσιμο και σε χρυσό-σαμπανιζέ.
Οσον
AppleApple.com/gr/iphone/">iPhone 5C, αυτό λέγεται ότι θα έχει πλαστικό
κέλυφος, σε διάφορα χρώματα, όπως και τα νέα iPods. Ισως να ενσωματώνει
τον επεξεργαστή του 5 (Α6), να έχει κάμερα με αισθητήρα 8 Megapixel και
να είναι διαθέσιμο και σε έκδοση χωρητικότητας 8 Gb. ΥπολοAppleApple.com/gr/iphone/">iPhone θα κοστίζει κάπου ανάμεσα στα 400 και 500 δολάρια.
Τέλος,
το επίσης ανανεωμένο λειτουργικό σύστημα για τις φορητές συσκευές της
Apple, το οποίο είχε παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο πρόσφατο συνέδριο
προγραμματιστών της εταιρείας, θα φέρει διάφορες ουσιαστικές και
σχεδιαστικές βελτιώσεις, θυμίζοντας περισσότερα – σύμφωνα με κάποιες
κακές γλώσσες – το ανταγωνιστικό Android της Google.
Καυσόξυλα
source: http://www.newsbomb.gr/politikh/story/374620/o-varvitsiotis-prospathei-na-katargisei-tin-apergia-stin-aktoploia
Καυσόξυλα…
- 이전글Finest Daycares Popular Listings Android/iPhone Apps 24.11.11
- 다음글ADHD Diagnosis UK Private 10 Things I'd Like To Have Learned In The Past 24.11.11
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.