παραλία καταστήματα παραλία ΤΖΑΚΙΑ ΒΟΛΟΣ Κατολισθήσεις και πλημμύρες σ…
페이지 정보
본문
Κατολισθήσεις και πλημμύρες σε Κω και Κάλυμνο ΤΖΑΚΙΑ ΒΟΛΟΣ
Καταστροφές προκλήθηκαν στην Κάλυμνο και στην Ψέριμο από την καταρρακτώδη βροχή την Δευτέρα 25/11/2013.
σπίτια πλημμύρισαν και μηχανάκια παρασύρθηκαν στον Αγιο Αντώνη Καλύμνου από τον ορμητικό χείμαρρο που σάρωσε την περιοχή, η Πόθια έγινε μια απέραντη λιμνο θάλασσα αφού οι αγωγοί ομβριων υδάτων δεν μπόρεσαν να διοχετεύσουν τις τεράστιες ποσότητες νερού με αποτέλεσμα να πλημμυρίσει όλη η Κεντρική Πλατεία και να κινδυνεύσουν να υποστούν πάλι ζημιές καταστήματα του Εμπορικού δρόμου όπως αναφέρει το kalymniansvoice
Όμως την μεγαλύτερη καταστροφή υπέστη η Ψέριμος. Δρόμοι και καταστήματα καταστράφηκαν, η υπέροχη παραλία δεν υπάρχει πια, κτίρια κινδυνεύουν να καταρρεύσουν, η Παναγία υπέστη και αυτή ζημιές και αναμένετε το νησί να τεθεί σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης.
ΤΖΑΚΙΑ ΒΟΛΟΣ ΤΖΑΚΙΑ ΒΟΛΟΣ Το ΘΕΜΑ και η εταιρεία ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ απαντούν στην κρίση με πράξεις οικονομίας
Το ΘΕΜΑ και η εταιρεία Μαρινόπουλος σε αποκλειστική συνεργασία, δίνουν τη δική τους απάντηση στην κρίση, αυξάνοντας το κέρδος στις αγορές σας σε όλα τα είδη πρώτης ανάγκης της ελληνικής οικογένειας.
Έτσι σας προσφέρουν :
* στην έκδοση με τις προσφορές (4,25€)
1. Τη γνωστή σε όλους δωροεπιταγή αξίας 6 ευρώ για αγορές προιόντων συνολικής αξίας 20€ από τα καταστήματα Carrefour, Carrefour Μαρινόπουλος, Carrefour Express (ισχύει από τη Δευτέρα 16/09/2013 έως και το Σάββατο 21/09/2013).
** Η δωροεπιταγή των 6€ της έκδοσης με τις προσφορές θα βρίσκεται στην πρώτη σελίδα της Εφημερίδας και οι όροι εξαργύρωσής της στην σελίδα 2.
H δωροεπιταγή των 6€ της έκδοσης με τις προσφορές εξαργυρώνεται άμεσα στο ταμείο, αφαιρείται αυτόματα από το λογαριασμό σας, όπως γινόταν πάντα και ισχύει από τη Δευτέρα 16/09/2013 έως και το Σάββατο 21/09/2013.
2. Δύο εκπτωτικά κουπόνια, για αγορές προιόντων, από τα καταστήματα Carrefour Carrefour Μαρινόπουλος και Carrefour Express από τη Δευτέρα 16/09/2013 έως και το Σάββατο 21/09/2013.
** Τα εκπτωτικό κουπόνια για την αγορά προιόντων καθώς και οι όροι εξαργύρωσής τους θα βρίσκονται σε εσωτερική σελίδα της Εφημερίδας.
Tα εκπτωτικά κουπόνια εξαργυρώνονται άμεσα στο ταμείο, αφαιρούνται αυτόματα από το λογαριασμό σας, όπως γινόταν πάντα και ισχύουν από τη Δευτέρα 16/09/2013 έως και το Σάββατο 21/09/2013.
* στην έκδοση χωρίς τις προσφορές (2,00€)
1. Τη γνωστή σε όλους δωροεπιταγή αξίας 5 ευρώ για αγορές προιόντων συνολικής αξίας 20€ από τα καταστήματα Carrefour, Carrefour Μαρινόπουλος, Carrefour Express (ισχύει από τη Δευτέρα 16/09/2013 έως και το Σάββατο 21/09/2013).
** Η δωροεπιταγή των 5€ της έκδοσης χωρίς τις προσφορές θα βρίσκεται στην πρώτη σελίδα της Εφημερίδας και οι όροι εξαργύρωσής της στην σελίδα 2.
H δωροεπιταγή των 5€ της έκδοσης με τις προσφορές εξαργυρώνεται άμεσα στο ταμείο, αφαιρείται αυτόματα από το λογαριασμό σας, όπως γινόταν πάντα και ισχύει από τη Δευτέρα 16/09/2013 έως και το Σάββατο 21/09/2013.
2. Ένα εκπτωτικό κουπόνι, για αγορά προιόντος, από τα καταστήματα Carrefour Carrefour Μαρινόπουλος και Carrefour Express από τη Δευτέρα 16/09/2013 έως και το Σάββατο 21/09/2013.
** Τα εκπτωτικό κουπόνι για την αγορά προιόντος καθώς και οι όροι εξαργύρωσής του θα βρίσκονται σε εσωτερική σελίδα της Εφημερίδας.
Tα εκπτωτικό κουπόνι εξαργυρώνεται άμεσα στο ταμείο, αφαιρειται αυτόματα από το λογαριασμό σας, όπως γινόταν πάντα και ισχύει από τη Δευτέρα 16/09/2013 έως και το Σάββατο 21/09/2013.
ΜΑΖΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ.
ΤΖΑΚΙΑ ΒΟΛΟΣ ΕΣΕΕ: Τα 13 δημοπρατήρια «όπλο» για τη διαφάνεια στις τιμές
Η σωστή ενημέρωση των καταναλωτών μέσω των μηχανισμών σύγκρισης τιμών και η σήμανση των προϊόντων είναι απαραίτητες προϋποθέσεις
Τις προτάσεις της για την ενίσχυση του εμπορίου και την εξασφάλιση διαφάνειας στις τιμές των προϊόντων, παρουσίασε η Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου, στο πλαίσιο του διαλόγου που έχει ξεκινήσει η Επιτ ροπή της Ευρωπαϊκής Ένωσης, για το σχεδιασμό της Προγραμματικής Περιόδου 2014 – 2020.Στόχος, όπως επισημαίνεται, είναι να δοθεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στις ελληνικές μικρομεσαίες εμπορικές επιχειρήσεις.
Η ΕΣΕΕ αναφέρει πως η ενδυνάμωση των ελέγχων για μη αδειοδοτημένες δραστηριότητες μπορεί να επιτευχθεί με την δημιουργία περιφερειακής επιτ ροπής ανταγωνισμού στα τοπικά Επιμελητήρια, ενώ σημειώνει ότι σημαντική ενέργεια θα αποτελέσει η δημιουργία 13 Δημοπρατηρίων σε κάθε περιφέρεια και η επανασύσταση και επαναλειτουργία του Χρηματιστηρίου Εμπορευμάτων και Ναυτιλιακών αξιών.
Η ενημέρωση των καταναλωτών και η σήμανση είναι θέματα υψίστου ενδιαφέροντος για τον τομέα του εμπορίου, τονίζει η ΕΣΕΕ. Η σήμανση είναι ένα μέσο για την παροχή ακριβών και επαληθεύσιμων πληροφοριών στους καταναλωτές. Η υποχρεωτική επισήμανση χρησιμοποιείται ολοένα και περισσότερο για επικοινωνία σε θέματα διατροφής, υγείας, Ασφάλειας, χώρα προέλευσης, περιβάλλον, συστατικά, ενέργειας, κλπ αλλά εκτιμά ότι για να καθοριστεί ποιες πληροφορίες είναι απαραίτητες και ποιες θα πρέπει να εμφανίζονται στη συσκευασία, πρέπει να γίνει διάκριση μεταξύ του «nice to know» (εθελοντική) και «ανάγκη να γνωρίζουν» (υποχρεωτικές πληροφορίες).
Ακόμη, σημειώνει ότι η ενημέρωση για τις τιμές μέσω Ιστοσελίδων δεν θα πρέπει να καλλιεργηθεί τεχνητά σε κεντρικό επίπεδο αλλά πρακτικά σε περιφερειακό επίπεδο. Οι Ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών μπορούν να ωφελήσουν τόσο τους καταναλωτές όσο και τις επιχειρήσεις σε συγκεκριμένες οικονομικές περιοχές, αλλά αντίθετα όμως και οι συγκεντρωτικές συγκρίσεις τιμών μπορούν ταυτόχρονα να επηρεάσουν την αγορά λανθασμένα απορρίπτοντας την ποιότητα ως βασικό συντελεστή μιας αγοράς.
Οι αρχικές εξειδικευμένες προτάσεις και κυριότερες στοχευμένες ενέργειες της ΕΣΕΕ είναι οι εξής: - Ανοιχτά Κέντρα Εμπορίου -ΑΚΕ στο πλαίσιο μιας ενιαίας πολιτικής ανάδειξης του παραδοσιακού εμπορικού κέντρου κάθε πόλης και εξυπηρέτησης των καταναλωτών.
Τέτοιες ενέργειες αναφέρονται ενδεικτικά: • Ενέργειες χωροθέτησης και χαρτογράφησης των εμπορικών κέντρων σε συνδυασμό με τη δημιουργία σχετικών υποδομών.
• Οργανωμένες ενέργειες μάρκετινγκ, π.χ. ενιαία κάρτα αγορών καταναλωτή (loyalty schemes) με πόντους αγορών ή και εκπτώσεις (στην οποία θα συμμετέχουν εμπορικά καταστήματα, καφετέριες, επιχειρήσεις στάθμευσης, παιδότοποι, κλπ).
• Οργανωμένη και συστηματική προώθηση / προβολή / επικοινωνία των επιχειρήσεων της εμπορικής περιοχής που συμμετέχουν στη δράση.
• Δραστηριότητες που συνδυάζουν το αγοραστικό όφελος με την ψυχαγωγία με πολιτιστικό / κοινωνικό και εκπαιδευτικό χαρακτήρα (π.χ. street events, social events).
Η υλοποίηση και ο συντονισμός των ενεργειών αυτών θα γίνεται από τους οικείους Εμπορικούς Συλλόγους, με την ενεργή συμμετοχή των Δήμων, των Περιφερειακών Ενοτήτων και των επιχειρήσεων της κάθε περιοχής.
- Χονδρεμπορικά και εξαγωγικά πάρκα στους τομείς: α) τροφίμων με ονομασία προέλευσης, β) άλλων ειδών με άξονα την ποιότητα. - Δημιουργία Εμπορικών Ζωνών στις τοπικές αγορές για την ανάπτυξη υποδομών που βοηθούν την κατανάλωση, την μεταφορά και την διανομή προϊόντων μπορούν να δημιουργήσουν εμπορικές ζώνες και να καθορίσουν την Εμπορική Χωροταξία σε κάθε περιφέρεια. Η δημιουργία τοπικών οικοσυστημάτων για μικρές εμπορικές επιχειρήσεις (τύπου θερμοκοιτίδων) μπορεί βοηθήσει στην επιχειρηματική τους ενδυνάμωση και γνώση.
- Η χρήση μηχανισμών σύγκρισης είναι απαραίτητη για τη διαφάνεια των τιμών.
Ενδυνάμωση των ελέγχων για μη αδειοδοτημένες δραστηριότητες μπορεί να επιτευχθεί με την δημιουργία περιφερειακής επιτ ροπής ανταγωνισμού στα τοπικά Επιμελητήρια. Ταυτόχρονα σημαντική ενέργεια θα αποτελέσει η δημιουργία 13 Δημοπρατηρίων σε κάθε περιφέρεια και η επανασύσταση και επαναλειτουργία του Χρηματιστήριου Εμπορευμάτων και Ναυτιλιακών αξιών.
- Δημιουργία μέτρων για την υποστήριξη αγοράς σύγχρονου εξοπλισμού λειτουργίας και ελέγχου στις νέες επιχειρήσεις για την προώθηση της ποιότητας, του brand name και της έξυπνης συσκευασίας.
- Υποστήριξη της εξωστρέφειας των επιχειρήσεων του κλάδου μέσα από δημιουργία συστάδων συνεργαζόμενων εξωστρεφών επιχειρήσεων για τη συμμετοχή τους σε εξαγωγικές δραστηριότητες. Μετατ ροπή των μικροεισαγωγέων σε μικροεξαγωγείς μέσω της δράσης «η Ελλάδα σπίτι σας».
- Συσχέτιση του λιανεμπορίου με τον τουρισμό και τις μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες για δημιουργία νέων τουριστικών εμπορικών αγορών σε κάθε προορισμό.
Ανάπτυξη vouchers τουριστών για κάθε τοπική αγορά και αξιοποίηση των επιβατών των κρουαζιερόπλοιων.
- Οι πρωτοβουλίες για την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και την αύξηση των μικρο-εξαγωγικών δραστηριοτήτων πρέπει να λαμβάνονται με βάση μια ολιστική αξιολόγηση όλων των σχετικών παραγόντων, όπως ζήτηση των καταναλωτών, τα δικαιώματα των καταναλωτών, νομικές και φορολογικές υποχρεώσεις. Το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί μια σημαντική εξέλιξη για το μέλλον του τομέα του εμπορίου. Το ελληνικό εμπόριο σήμερα δεν είναι σε θέση να κάνει πλήρη χρήση των δυνατοτήτων του ηλεκτρονικού εμπορίου. Αυτό παρεμποδίζεται από δύο νομικά και πρακτικά ζητήματα.
- Ανάλογα με τον τύπο του προϊόντος και την τιμή που αγοράζονται, ο καταναλωτής αποφασίζει ποιο κανάλι διανομής θα χρησιμοποιεί στο διασυνοριακό εμπόριο.
ΤΖΑΚΙΑ ΒΟΛΟΣ
source: http://www.newsbomb.gr/koinwnia/story/374442/katolisthiseis-kai-plimmyres-se-ko-kai-kalymno
ΤΖΑΚΙΑ ΒΟΛΟΣ…
- 이전글The 3 Actually Apparent Methods To Highstakes Sweeps Better That you simply Ever Did 24.11.10
- 다음글Можно ли в жилом доме открыть магазин? работа на дому без вложений и обмана с ежедневной оплатой 24.11.10
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.