본문 바로가기

ηλεκτρικών Πανεπιστημίου Πανεπιστημίου Καυσόξυλα - Τεχνολογία - Ψηφιακό... γλειφιτζούρι > 자유게시판

본문 바로가기

회원메뉴

쇼핑몰 검색

회원로그인

회원가입

오늘 본 상품 0

없음

자유게시판

ηλεκτρικών Πανεπιστημίου Πανεπιστημίου Καυσόξυλα - Τεχνολογία - Ψηφια…

페이지 정보

profile_image
작성자 Roslyn
댓글 0건 조회 3회 작성일 24-11-09 18:41

본문

Καυσόξυλα Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, άμεση ενημέρωση για όλες τις εξελίξεις, Διασκέδαση – Ψυχαγωγία και Αθλητισμός
550_334_278781.jpg
- Τεχνολογία - Ψηφιακό... γλειφιτζούρι Καυσόξυλα Ένα ψηφιακό γλειφιτζούρι, ικανό να δημιουργήσει την αίσθηση διαφορετικών γεύσεων μέσω εικονικής πραγματικότητας ανέπτυξαν μηχανικοί του Εθνικού πανεπιστημίου της Σιγκαπούρης με επικεφαλής τον μεταδιδακτορικό ερευνητή Nimesha Ranasinghe.



Η ηλεκτρονική συσκευή τοποθετείται στη γλώσσα και διεγείρει τους γευστικούς κάλυκες μέσω ηλεκτρικών ρευμάτων.



Επιπλέον, με ένα τρικ κυμαινόμενων θερμοκρασιών, το γλειφιτζούρι ξεγελά τον εγκέφαλο, ο οποίος νομίζει πως γεύεται κάποια τροφή.



Η συσκευή μπορεί να προσομοιώσει και τις τέσσερις βασικές γεύσεις: αλμυρό, γλυκό, πικρό και ξινό.



«Ανακαλύψαμε πως η μη επεμβατική ηλεκτρική και θερμική διέγερση του άκρου της γλώσσας παράγει επιτυχώς την αίσθηση των πρωταρχικών γεύσεων. Το σύστημα εκμεταλλεύεται τις ιδιότητες των ηλεκτρικών ρευμάτων (εύρος, συχνότητα, πόλωση) για να προκαλέσει διαφορετικές διεγέρσεις», τόνισε ο δρ. Ranasinghe.



Εκτός από ψυχαγωγικούς σκοπούς, ο ερευνητής πιστεύει πως η πρωτοποριακή τεχνολογία θα μπορούσε να βρει εφαρμογή και στην ιατρική.

Όπως εξηγεί, μελλοντικά οι ασθενείς με διαβήτη θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν το ψηφιακό γλειφιτζούρι για να προσομοιώσουν τη γλυκιά γεύση χωρίς να επηρεάσουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα τους.



Επιπλέον, το ψηφιακό γλειφιτζούρι θα μπορούσε να βοηθήσει τους καρκινοπαθείς να βελτιώσουν και να ανακτήσουν τη γεύση τους κατά τη διάρκεια της χημιοθεραπείας.



ΠΗΓΗ: econews.gr



Καυσόξυλα Καυσόξυλα Πρωτοποριακή συσκευή μεταδίδει ήχους μέσω του ανθρώπινου σώματος!

Η συσκευή Ishin-Den-Shin χρησιμοποιεί ένα μικρόφωνο για να ηχογραφήσει ήχους και ακολούθως τους μετατρέπει σε αθόρυβα σήματα, τα οποία μεταφέρονται μέσω του σώματος του ατόμου που κρατάει το μικρόφωνο

Η Disney ανέπτυξε μια πρωτοποριακή συσκευή, η οποία μεταδίδει ήχο μέσω του ανθρώπινου σώματος, σύμφωνα με το BBC.



Ο λόγος για τη συσκευή Ishin-Den-Shin (στα ιαπωνικά σημαίνει «όταν σκέφτεται το μυαλό, τα μεταδίδει η καρδιά»).



Η συσκευή χρησιμοποιεί ένα μικρόφωνο για να ηχογραφήσει ήχους και ακολούθως τους μετατρέπει σε αθόρυβα σήματα, τα οποία μεταφέρονται μέσω του σώματος του ατόμου που κρατάει το μικρόφωνο.



Στη συνέχεια, όταν το συγκεκριμένο άτομο ακουμπήσει το δάχτυλό του στον λωβό του αυτιού ενός άλλου ατόμου, σχηματίζεται ένα «οργανικό μεγάφωνο» και τα αθόρυβα σήματα μετατρέπονται σε ήχους.



Η νέα συσκευή δημιουργήθηκε στα εργαστήρια της Disney στο Πίτσμπεργκ των ΗΠΑ.



Αυτή την εβδομάδα, της απονεμήθηκε το τιμητικό βραβείο στην έκθεση Ars Electronica στο Λιντς της Αυστρίας.



Ο καθηγητής του πανεπιστημίου Σάλφορντ, Τρέβορ Κοξ δοκίμασε την εφεύρεση και σχολίασε: «Είναι μαγικό. Ακούς ήχους που έρχονται από το πουθενά».



Στην ιστοσελίδα της Disney στο διαδίκτυο, αναφέρεται, ότι «το ηλεκτροστατικό πεδίο που δημιουργείται από τη συσκευή προκαλεί μια σχεδόν ανεπαίσθητη δόνηση στο λωβό, με αποτέλεσμα το δάχτυλο και το αυτί να λειτουργούν ως φυσικά μεγάφωνα, που μετατρέπουν σε ήχο τα κωδικοποιημένα σήματα».



Όπως διευκρινίζεται, «τα σήματα μεταδίδονται από σώμα σε σώμα σε κάθε φυσική επαφή μεταξύ δύο ατόμων».


Καυσόξυλα Piaggio Liberty 3V: Ανανέωση στις ίδιες τιμές!


Το σκούτερ με μεγάλους τροχούς που αγαπήθηκε σε κάθε σημείο του πλανήτη, σημειώνοντας πάνω από 800.000 πωλήσεις, ανανεώνεται!



Εξαιρετικά χαμηλές καταναλώσεις και υψηλότερες επιδόσεις,  χάρη στο νέο σύγχρονο 3βάλβιδο κινητήρα ψεκασμού.



Ανανεωμένος εξοπλισμός, βελτιωμένη εργονομία και μεγαλύτερη ικανότητα φόρτωσης: το νέο Piaggio Liberty 3V είναι το νέο αστέρι στην κατηγορία του.



Το Piaggio Liberty είναι ένα από τα δημοφιλέστερα σκούτερ με μεγάλους τροχούς, έχοντας σημειώσει σημαντική εμπορική επιτυχία, η οποία ξεκίνησε από την παρουσίασή του στην αγορά, το 1997.



Η μεγάλη απήχησή του μπορεί να αποδοθεί σε πολλούς παράγοντες, μα ο πιο σημαντικός είναι ο φιλόδοξος στόχος της Piaggio να προσφέρει ένα δίτροχο αστικής μετακίνησης κατάλληλο για ένα ευρύ και ετερογενές κοινό: άνδρας ή γυναίκα, έμπειρος ή πρωτάρης, οποιασδήποτε ηλικίας και τάξης, όλοι εκτίμησαν το κομψό και λιτό στυλ, το χαμηλό βάρος, την ευκολία χρήσης και ελιγμών σε στάση, Αγορά καυσόξυλων Βόλος την πρακτικότητα αλλά και τις επιδόσεις σε συνδυασμό πάντα με τη χαμηλή κατανάλωση από μία μεγάλη γκάμα κινητήρων.



Τώρα, το best-seller της Piaggio στην κατηγορία των σκούτερ με μεγάλους τροχούς 125-150 κυβικών, παρουσιάζεται σημαντικά ανανεωμένο, ειδικά σε ό,τι αφορά τον εξοπλισμό και τον κινητήρα: ασφαλέστερο, πιο άνετο, με καλύτερες επιδόσεις, περισσότερο χώρο και σημαντική μείωση στην κατανάλωση καυσίμου και το κόστος λειτουργίας.



Το νέο Piaggio Liberty 3V είναι εδώ για να αποδείξει πως παραμένει ο ηγέτης της κατηγορίας, παρουσιάζοντας την πιο value for money πρόταση της αγοράς.



libert99133.jpg



Διαχρονική κομψότητα



Οι κομψές και εκλεπτυσμένες γραμμές του νέου Piaggio Liberty 3V  πηγάζουν από μια προσεκτική αναθεώρηση των κλασικών χαρακτηριστικών του προηγούμενου μοντέλου.



Συμπαγές σε διαστάσεις και κομψό στις γραμμές του, το νέο Liberty 3V διατηρεί όλα τα χαρακτηριστικά που το καθιέρωσαν, όπως ο ελαφρά τριγωνικός προβολέας στο τιμόνι και η «γραβάτα» που διατρέχει το μπροστινό μέρος από το τιμόνι μέχρι το φτερό, σημείο αναφοράς των σκούτερ Piaggio νέας γενιάς.



Οι λεπτομέρειες χρωμίου αναδεικνύουν τα τελειώματα: η κομψή βάση πάνω στην οποία έχει τοποθετηθεί το λογότυπο Piaggio, το περίγραμμα των φλας, η λαβή στο ντουλαπάκι μεταφοράς μικροαντικειμένων και τα προστατευτικά για τα καλάμια του πιρουνιού.



Ο καθαρός και ευανάγνωστος πίνακας οργάνων που συμπεριλαμβάνει ρολόι με ημερομηνία, ταχύμετρο, χιλιομετρητή και δείκτη στάθμης καυσίμου, εξελίσσεται με πιο μοντέρνα γραφικά.



Ο πλούσιος εξοπλισμός συμπληρώνεται από το σύστημα immobilizer, που προσφέρεται στον στάνταρ εξοπλισμό. Εκτός από τα επιχρωμιωμένα μέρη, η εμφάνιση του νέου Piaggio Liberty 3V ενισχύεται περαιτέρω από στοιχεία που δηλώνουν την προσοχή στη λεπτομέρεια, όπως οι βαμμένες πίσω χειρολαβές, η σχάρα για την τοποθέτηση του top box και τα λειτουργικά ανοιγόμενα μαρσπιέ συνεπιβάτη.



Ακόμη περισσότερος χώρος και άνεση



Η οδηγική άνεση και ο ωφέλιμος χώρος φόρτωσης έχουν βελτιωθεί περαιτέρω, με ιδιαίτερη προσοχή στην επιφάνεια της σέλας αλλά και στο χώρο κάτω από αυτήν.



Η σέλα είναι εντελώς νέα, με πιο στενό σχήμα στα πλαϊνά, ώστε να διευκολύνονται οι αναβάτες κάθε αναστήματος. Διαφορετικό είναι και το αφρώδες υλικό της καθώς και το αντιολισθητικό κάλυμμά της.



Η χωρητικότητα του χώρου κάτω από τη σέλα έχει αυξηθεί κατά 23%, από τα 8,8 στα 10,8 λίτρα, κι αυτό γιατί η μπαταρία έχει μετακινηθεί στην ποδιά, κάτω από το τιμόνι, παραχωρώντας ωφέλιμο χώρο για μικροαντικείμενα.



Στο χώρο κάτω από τη σέλα, Φθηνά ξύλα Βόλος μπορεί να τοποθετηθεί ένα κράνος jet χωρίς ζελατίνα.



Το Piaggio Liberty 3V διαθέ ΤΕΙ επίσης ένα γάντζο στο εσωτερικό τμήμα της ποδιάς, εξαιρετικά πρακτικό για τη μεταφορά αποσκευών, εκμεταλλευόμενο το λειτουργικό επίπεδο πάτωμα.



Ανανεωμένο πλαίσιο και σύστημα φρένων




Το σωληνωτό πλαίσιο από χάλυβα υψηλής αντοχής είναι μία στιβαρή και δοκιμασμένη δομή, που προσφέρει στο Liberty 3V εξαιρετική σταθερότητα, ευκολία ελιγμών και οδήγησης. Αλλάζουν όμως βασικά δεδομένα του δίτροχου, λόγω των νέων διαστάσεων που έχουν τα ελαστικά και οι ζάντες. 



Το Liberty 3V είναι κοντύτερο (1.920 mm από 1.935 mm του προηγούμενου μοντέλου), αλλά έχει μεταξόνιο μεγαλύτερο (1.345 mm από 1.325 mm), ενισχύοντας έτσι την αίσθηση σταθερότητας και Ασφάλειας. Μείωση έχει δεχθεί και η διάμετρος  του μπροστινού τροχού, που είναι πλέον 15 ιντσών, από 16 ίντσες. 



Το αντίστοιχο ελαστικό έχει λεπτύνει αλλά έχει μεγαλύτερο ύψος (80/90 από 90/80). Ο πίσω τροχός παραμένει 14άρης και φορά ελαστικό 100/80 (αντί του προηγούμενου 110/80).



Η λύση αυτή αποτελεί προσεκτική τεχνική επιλογή για τη βελτίωση της δυναμικής συμπεριφοράς, αύξηση της χρηστικότητας και μείωση της κατανάλωσης καυσίμου.



Οι νέες διαστάσεις του τροχού και των ελαστικών συμβάλουν στη μέγιστη άνεση με την καλύτερη απορρόφηση των κραδασμών, χάρη στο μεγαλύτερο ύψος του μπροστινού ελαστικού.



Δεδομένου του συστήματος πέδησης που παραμένει το  ίδιο (μπροστά δισκόφρενο 240 mm με δαγκάνα δύο εμβόλων και πίσω ταμπούρο 140 mm), με τις νέες διαστάσεις των τροχών η πέδηση γίνεται πιο αποτελεσματική, αποδοτική, αξιόπιστη και διαχειρίσιμη.



κινητήρακινητήρας κορυφαίας κινητήρακινητήρας της Piaggio, κάνει το ν Τεμπούτο του στην τέταρτη γενιά του Piaggio Liberty, το οπ? κινητήρακινητήρας με τις 3 βαλβίδες, Καυσόξυλα ελιά τιμή Βόλος που δημιουργήθηκε στο Κέντρο έρευνας και Εξέλιξης της Piaggio- ένα από τα πιο προηγμένα κέντρα σε παγκόσμιο επίπεδο - είναι αερόψυκτος με έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής, τροφοδοτείται με ηλεκτρονικό ψεκασμό και θεωρείται η πεμπτο? κινητήρακινητήρας έχει μειώσει σε μεγάλο βαθμό τις εσωτερικές τριβές των μηχανικών του μερών, με τη χρήση ρουλεμάν, βελτιώνοντας την κατανάλωση, αφού οι απώλειες λόγω τριβής και θερμοκρασίας είναι μικρότερες.



Οι δύο βαλβίδες υπάρχουν στην εισαγωγή και η τρίτη προορίζεται για την εξαγωγή των καυσαερίων. Η κίνηση των βαλβίδων γίνεται με κοκοράκια, που διαθέτουν ρουλεμάν στα άκρα τους για να μειώνεται η τριβή, ενώ η ροή του αέρα που ψύχει τον κύλινδρο είναι βελτιωμένη.



Όλα τα παραπάνω συμβάλλουν στην αύξηση της απόδοσης και τη μείωση των καταναλώσεων, τοποθετώντας έτσι τον νέο 125/150 3V, στην κορυφή των επιδόσεων σε σχέση με τον ανταγωνισμό.



Το σύστημα ψεκασμού είναι εξελιγμένο για να προσφέρει περισσότερη ισχύ, λιγότερο θόρυβο και βελτιωμένη ελαστικότητα, ενώ διαθέ ΤΕΙ αυτόματο ρελαντί και αισθητήρα λάμδα.



Ο τρισδιάστατος χάρτης του αβάνς και ο ψεκασμός ελέγχονται από μιας νέας γεν κινητήρακινητήρας πληροί τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές.



Χάρη στην τεχνολογία των τριών βαλβίδων τόσο η ροπή όσο και η ιππο δύναμη βελτιώθηκαν σε σύγκριση με τους κινητήρες προηγούμενης γενιάς.



Επιπλέον, χάρη στην ιδιαίτερη αποτελεσματικότητα της μετάδοσης, οι καταναλώσεις καυσίμων μειώνονται δραστικά: το Liberty 125 3V μπορεί να καλύψει 59 χιλιόμετρα ανά λίτρο με ταχύτητα 50 χ.α.ω, ενώ το Liberty 150 3V διανύει 57 χιλιόμετρα με ένα λίτρο.



Τέλος τα διαστήματα προγραμματισμένης συντήρησης επιμηκύνθηκαν στα 10.000 χλμ., μειώνοντας ακόμα περισσότερο τα λειτουργικά κόστη.



Διαθέσιμες εκδόσεις και χρωματισμοί




Το Piaggio Liberty 3V  διατίθεται σε δύο εκδόσεις, 125 cc και 150 cc, ενώ υπάρχουν τέσσερις χρωματικές επιλογές, για να επιλέξετε αυτό που σας ταιριάζει: μπλε «Blu Midnight», λευκό «Bianco Perla», μαύρο «Nero Grafite» και καφέ «Marrone Onix».



Αξεσουάρ



Διατίθεται πλούσια γκάμα αξεσουάρ, ειδικά σχεδιασμένα για να ενισχύσουν την άνεση, τη χωρητικότητα, και το στυλ του Piaggio Liberty 3V:



- Παρμπρίζ με αντιχαρακτική ζελατίνα πάχους 4 mm

- ευρύχωρο βαλιτσάκι στα χρώματα του οχήματος

- προστασία ποδιών

- ηλεκτρονικό αντικλεπτικό

- κουκούλα οχήματος

- νέο πλαϊνό σταντ με αισθητήρα ασφαλείας που αναστέλλει την εκκίνηση της μηχανής όταν είναι ανοιχτό



Τιμές



Το νέο Piaggio Liberty 3V είναι διαθέσιμο στα σημεία πώλησης Piaggio, στις ίδιες προνομιακές τιμές με το προηγούμενο μοντέλο:



»    Liberty 125 3V- 1.940 €

»    Liberty 150 3V- 2.045 €




με ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών:




»    Δυνατότητα επέκτασης εργοστασιακής εγγύησης για 2 επιπλέον χρόνια

»    Ευέλικτα χρηματοδοτικά προγράμματα: προκαταβολή από 0%, έως 72 μήνες εξόφληση



Piaggio Liberty 3V 150 /3V 125 – Τεχνικά Χαρακτηριστικά


κινητήρακινητήρας

Μονοκύλινδρος 4-χρονος 3-βάλβιδος με 1 ΕΕΚ



Κυβισμός



155 (124) cc



Διάμετρος/Διαδρομή



58 (52) x 58,6 mm



Μέγιστη ισχύς



11,66 hp (8,7 kW) - 7250 σαλ [10,2 hp (7,6 kW) - 7500 σαλ]



Μέγιστη ροπή



13 Nm - 5500 σαλ (10,4 Nm - 6000 σαλ)



Τύπος μετάδοσης



Συνεχώς Μεταβαλλόμενη



Σύστημα ψύξης



Με αέρα



Τροφοδοσία



Ηλεκτρονικός ψεκασμός



Σύστημα λίπανσης



με υγρό κάρτερ



Σύστημα εκκίνησης



Μίζα



Τύπος συμπλέκτη



Αυτόματος Φυγοκεντρικός



Πλαίσιο



Χαλύβδινο συγκολλητό 



ανάρτηση εμπρός



Yδραυλικό τηλεσκοπικό πιρούνι, διαδρομής 76 mm



ανάρτηση πίσω



Aιωρούμενος βραχίονας με μονό υδραυλικό αμορτισέρ διπλής ενέργειας, ρυθμιζόμενης προφόρτισης 4 θέσεων, διαδρομή αμορτισέρ 73,5 mm



Φρένο εμπρός



Υδραυλικό δισκόφρενο Φ240mm 2 παράλληλων εμβόλων Φ25,4 mm



Φρένο πίσω



Ταμπούρο 140mm



Ελαστικό εμπρός



Χωρίς αεροθάλαμο 80/90-15"



Ελαστικό πίσω



Χωρίς αεροθάλαμο 100/80-14"



Μήκος/Πλάτος/ μεταξόνιο



1920/700/1345 mm



Ύψος σέλας



790 mm



Χωρητικότητα ρεζερβουάρ



6,5 lt (από τα οποία 1,5 lt ρεζέρβα)



Εκπομπές καυσαερίων



Euro III








Καυσόξυλα
source: http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=278783&catID=22

Καυσόξυλα…

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.