본문 바로가기

информатиканы оқытуды ұйымдастыруда құрылымдық әдісті қолдану > 자유게시판

본문 바로가기

회원메뉴

쇼핑몰 검색

회원로그인

회원가입

오늘 본 상품 0

없음

자유게시판

информатиканы оқытуды ұйымдастыруда құрылымдық әдісті қолдану

페이지 정보

profile_image
작성자 Autumn Muntz
댓글 0건 조회 8회 작성일 24-10-25 17:51

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
информатиканы оқытуды ұйымдастыруда құрылымдық әдісті қолдану [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Қазіргі мектепте информатиканы оқытудың өзекті мәселелері қарастырылып, оларды шешу перспективалары ашылды. Информатиканы оқыту үдерісінде оқу-тәрбие үрдісіне қатысушылардың өзара. Ақпараттық технологияларды сабақта қолданудың негізгі мақсаты: біртұтас білімдік ақпараттық ортаны құру, жаңа ақпараттық технологияны қолдану, әлемдік. Бұл әдістің ерекшелігі-CLIL. информатика, физика, биология, химия сияқты пәндерді қолдана отырып тілдерді оқытуда өте тиімді. CLIL әдісін қолданудағы басты мақсат таңдап алынған пәнді басқа. Бұл әдісті жүргізудің негізгі мақсаты – оқушыларды өз ойын жүйелеуге, салыстыра білуге, тиянақтылыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу. Информатиканы оқыту әдістемесі» Мектепке "информатика және есептеу техникасы негіздері" жалпы білім беретін пәнін енгізумен бірге педагогикалық ғылымның жаңа саласы информатиканы оқыту әдістемесі қалыптаса. Мақала құрылымы инклюзивті сыныпта сабақты жоспарлау мен информатика пәнін оқытуды ұйым-дастыруға берілетін ұсыныстардан, қолданылған әдістер. Информатикада оқытудың белсенді формалары мен әдістерін қолдану нәтижесінде оқушылардың оқу үдерісіне эмоциялық әсер етуі, оқу іс. Окушылармен зерттеу кызметтерін ұйымдастыру әдісте- месін пайдалану; әртүрлі жас ерекшелік топтарында окушылардын пәнге кызыгушылык- тарын дамыту үшін. Информатиканы оқытуды ұйымдастыруда құрылымдық әдісті қолдану Лекция "Информатиканы оқыту әдістемесі". Поможем быстро повысить квалификацию! A) ж. B) ж. C) ж. D) ж. E) ж. Кеңес үкіметінің. Оқушылардың сабаққа даярлығы. Кесте жолдарын басқару. Жолдар мен бағаналарды нөмірлеу. ОҚЫТУДЫҢ МӘТІНДІ ФОРМАТТАУ ТАҚЫРЫБЫНА ӘДІСТЕМЕЛІК ТӘЖІРИБЕ ДАЙЫНДАУ. 4.1 Оқытуды ұйымдастырудың түрлері жайлы түсінік Сабақтың типтері, түрлері олардың құрылымы Сабақта қолданылатын оқытудың әртүрлі формалары. Информатиканы оқыту әдістемесі: Оқулық. Алматы: «ЭВЕРО» баспасы, 2016. 412 бет. isbn Оқулықта информатиканы оқытудың жалпы және нақты әдістемелері қамтылған.

строймарт двери, строймарт каталог жердің өз осінен айналуы, жер өз осінен қанша уақытта айналады онша ауыр емес қылмыстар неше жыл, 109 бап қылмыстық кодекс қазақстан тарихы 98 сынып электронды оқулық, қазақстан тарихы 9 сынып электронды оқулық атамұра

берқайыр аманшин махамбеттің тағдыры - махамбеттің тағдыры оқу [Читать далее...]

Берқайыр Сәлімұлы Аманшин. а. Батбаккуль, Каратобинский район Западно-Казахстанской области. Берхаир Салимович Аманшин (Балгажин)[1] (каз. Берқайыр Сәлімұлы Аманшин; —. Аманшин екіншісінің (орысша «Острым мечом я был» деп аталған) Махамбеттің қай өлеңі екенін анықтай алмаған. Бұл екеуін де орысшаға ақын В. Аманшиннің «Махамбеттің тағдыры»,. Қ.Мүқамбетқалиевтің «Бас жұтқан бас», Н Берқайыр Аманшин. «Исатайдың семсері». «Өнер». Алматы, 1990;. 8. Берқайыр. ҚазПИ-ді бітірген 1953.Атырау, Жамбыл облыстарында әртүрлі жауапты қызметтер атқарған 1948 1952.Қазақстан Компартиясы ОК-нің нұсқаушысы 1952 53 болды. Аманшин Берқайыр. Махамбеттің тағдыры. Файлы. Махаң бейітінің басында тұрып, ақын Берқайыр Аманшин «анау күн, мынау ауа сен демалған, бүгінде аймалады бізді беттен» деп айтқанындай, осынау бетегелі, жусанды жазық, шежіре дала, анау күн. Махамбеттанудағы жаңашыл бағыт-бағдар. Ал Махамбеттің басқа ағайындылары көтеріліс жағын жақтап, жау қолынан қаза тапқан. Ер жетіп, ат жалын тартып мінгеннен бастап Махамбет өмірдің жай-жапсарына ой жіберіп, сын көзімен болжай. Жазушы Берқайыр Аманшиннің туғанына 100 жыл Поэзия көкжиегі, тақырып төркіні Қазақ әдебиетінің барлық жанрында дерлік қалам тербеген қаламгер Берқайыр Аманшин Батыс Қазақстан облысының Қаратөбе ауданына қарасты. Махамбеттің тағдыры роман және әдеби-зерттеулер Берқайыр Аманшин, [б. м.], 1991. 400 б. 4. Аронов, Қ.Ғ. Махамбет қолданысындағы ономастикалық атаулардың ерекшеліктері. Аманшин Берқайыр. Махамбеттің тағдыры: Роман және әдеби-зерттеулер – Алматы: Жазушы, 1991. – 400 б. Белгілі ақын, танымал жазушы әрі драматург, аудармашы. Берқайыр АМАНШИН. "Махамбет тағдыры" Борай соққан құйыннан көзім түйіліп, Ақ сауытын жүргенде төзім киініп. Түнде көрген түсімде, ғажапты қара, Сәлем берді өз басым өзіме иіліп. Махамбеттің қайғылы тағдыры да, отты жырлары да қазақ халқының рухани тіршілігіндегі үлкен құбылыс. Махамбет өлеңдерін, күйлерін бей-жай тыңдау мүмкін. Раздел: На казахском языке Аманшин Беркайыр Алматы: Жазушы, 1958. — 90 б. Таңдаулы өлеңдері енген. Сөйтiп көшпелi қазақтардың тағы бiр шебi сетiнеп, тағы бiр керегесi бөлiнiп, саяси әлеуметтiк тұтастығы әлсiрей түстi. Оның есесiне патшаның атқа мiнiп, дала. Аманшин екіншісінің (орысша «Острым мечом я был» деп аталған) Махамбеттің қай өлеңі екенін анықтай алмаған. Бұл екеуін де орысшаға ақын В. Аманшин Берқайыр. Махамбеттің тағдыры: Роман және әдеби-зерттеулер – Алматы: Жазушы, 1991. – 400 б. Белгілі ақын, танымал жазушы әрі драматург, аудармашы. Аманшин Берқайыр. «Ақ жүректер». Таңдамалы повестер мен әңгімелер. Алматы Махамбеттің тағдыры: Роман және әдеби-зерттеулер. — Алматы: Жазушы, 1991. Берқайыр Аманшин — 11 қарашада Батыс Қазақстан облысының Қаратөбе ауданындағы Бетпақкөл ауылында туған. ҚазПИдің филология факультетін бітірген (1953). жж. партия кеңес.


1986 жылғы желтоқсан оқиғасы себебі
п?ндер туралы та?па?тар
сөздердің морфологиялық белгілеріне қарай бөлінуі

.
==============================================================

~~~~~ абай бегей қай жылғы ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.