본문 바로가기

мәтіндер бастауыш сынып - минутқа оқу нормасы 4 сынып > 자유게시판

본문 바로가기

회원메뉴

쇼핑몰 검색

회원로그인

회원가입

오늘 본 상품 0

없음

자유게시판

мәтіндер бастауыш сынып - минутқа оқу нормасы 4 сынып

페이지 정보

profile_image
작성자 Christi
댓글 0건 조회 8회 작성일 24-10-24 15:37

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
мәтіндер бастауыш сынып - минутқа оқу нормасы 4 сынып [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Әдебиеттік оқу пәні бойынша құрылған орта мерзімдік жоспар «Арналы бұлақ- асыл сөз» тарауы және тізбектелген 4 сабаққа құрылған.Орта мерзімді жоспардың бөлімдері: Реті. Оқу дағдыларын қалыптастыру баланың мектеп жолының басынан басталуы керек. Арнайы жаттығуларды қолдана отырып, процесті көңілді етуге болады. Просмотр содержимого документа. «Мәтіндер жинағы 4 сынып». Бірлік. Данияр мектептен келсе, үйдің алды омбы қар боп қалыпты. Ол тамағын ішті, аздап демалды да аулаға шықты. Қорадан қол. ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған (қазақ тілі 4 сынып) Бастауыш сынып пәні бойынша барлық материалдарды көру. Сондықтан мәтінді оқығанда мұғалім оқушының әрбір сөзді дұрыс айтуын, физические и химические свойства почвы дұрыс оқуын қадағалап отыруы керек. Дұрыс оқу үшін бала мына жайттарды білгені дұрыс: 1. Оқып.
Мәтіндер бастауыш сынып, минутқа оқу нормасы 4 сынып
Ең тиімді оқу түрі сөздерді толық оқу, бұл әсіресе 3-4 сынып оқушылары үшін аса маңызды. Сабақ барысында оқушылардың мәтінді бірнеше қайтара оқуы оқу дағдыларының жетілуіне мүмкіндік береді. Мәтіндер жинағы 4 сынып Категория: Родной язык и литература. Олардың оқу шапшаңдығы оқу жылының соңында, 4-сыныптың аяғында қандай болса, сол деңгейде, яғни минутына 80-90 сөз болуы тиіс.Оқу бағдарламасындағы көптеген. Сенің көзің бозарып тұр, құлақтарың салпиып, аузың аңқиып тұр, тілің салақтап, құйрығың салбаңдап тұр, депті мысық. Енді мен не қылар екенмін, көр де тұр! – депті де күшік жүгіріп барып бір. Бастауыш сынып 4.Оқу жылдамдығы төмен оқушылармен ата-анасымен бірлесе отырып жұмыс өткізу; 5.Оқу жылдамдығы І жарты жылдықта ата-анасының қатысуымен бақылау түрінде өткізу. Сабақтың тақырыбы: Мәтін. Мәтіннің түрлері. (қазақ тілі 4. Өлең түріндегі мәтіндерді оқыту кезінде өлең оқу ырғағына, дауыс реңкіне, кідіріс қоя білуіне, эмоционалдық бояуына, бейнелі оқи білуіне мән беріледі. Мұндай. Оқушылардың оқу машығының тексерілуіне жаңаша көзқарас ; 4-сынып ; "5", 75 сөзден артық, 85 сөзден артық ; "4", 65-70 сөз, 75-80 сөз ; "3", 45-59 сөз, 55-69 сөз ; "2. Суретті мәтіндер. Мәтін бойынша жұмыстағы тиімді тапсырмалар бастауыш сыныптар, диктант, мазмұндама жұмыстары Материалдар Суретті мәтіндер қазақ тілі 1-4 сынып. оқу жылына. Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім деңгейлерінің. Бастауыш білім беру деңгейінің 2 4 сыныптарға арналған «Әдебиеттік оқу» пәнінің мақсаты – бастауыш сынып білім алушыларының көркем шығарманы сезіммен. Олардың оқу шапшаңдығы оқу жылының соңында, 4-сыныптың аяғында қандай болса, сол деңгейде, яғни минутына 80-90 сөз болуы тиіс.Оқу бағдарламасындағы көптеген.



көжектер туралы әңгіме құрау - қоян туралы мәтін [Читать далее...]

Күз бұл өте тамаша мезгіл. Күз мезгілі адамның көңіл-күйі секілді құбылмалы. Бірде жаңбыр жауып жатса, енді бірде күн шайдай ашылып тұрады. Күзде білім күні басталады. Бұл күнде енді мектеп табалдырығын аттайын деп. 3) Қоян туралы түсінік беру. Қояндар сүтқоректі. Оның 50 түрі бар. Салмағы 1 4, 5 кг. Жылына 4 рет 2 8 (кейде 15) көжек туады. Ұйымдастыру кезеңі. 1) Оқушыларды сабаққа дайындау. 2) Психологиялық дайындық: Ана тілі – өлеңімнің бастауы, Ана тілі – өмірімнің асқары. Ана тілі – Абай тілі, ұлы тіл. Қоян туралы шағын әңгіме Школьные. Қоян, сұр қоян, ақ қоян, ор қоян туралы. Қоян Ор қоян орман — тоғайлар мен далалы жерлерді мекендейді. Ол – едәуір ірі аң салмағы 6 килограммға дейін жетеді. Оның түсі түгелімен қоңырқай сұр. 15.Сары Көжектер. Мүсіндеу тақырыбы. 2. Үлкен және кішкентай сәбіздер. Жануарлар әлемі туралы бастапқы түсініктерін қалыптастыру. Өсімдіктер мен жануарларға. Әңгімелер жинағы. Еркек тоқты құрбандық. ЕРКЕК ТОҚТЫ ҚҰРБАНДЫҚ. (Тарихи әңгіме, болған оқиғаның ізімен) Желтауда мешіт ұстап бала оқытып жүрген Бекжан сопының. Балабақша туралы сұрақтар қою. -Балалар күнде қайда келесіңдер? -Кіммен 1-тапсырма Сөйлем құрастыру: Мақсаты: Сұрақтарды дұрыс қоюға, оған қысқа. Басты кейіпкерлер – бірі орман шетіндегі қояндар отбасының үйінде тұратын көжек болса, екіншісі – орманда мекендейтін қояндардың көжегі. Екеуі де епті, жайдары. Алдын ала жұмыс тәрбиешінің, тәрбиеші көмекшісінің жұмысына бақылау жасау. Балалармен балабақша жұмыскерлерінің жұмыстары туралы әңгіме. Қоян, қасқыр, түлкі сияқты жануарлардың жүндері қалыңдай бастайды. Адамдар да қызу еңбек үстінде. Диқаншылар егіс даласында дән жиса, ауыл адамдары. Басты кейіпкерлер – бірі орман шетіндегі қояндар отбасының үйінде тұратын көжек болса, екіншісі – орманда мекендейтін қояндардың көжегі. Екеуі де епті, жайдары және өте білімпаз. Хикая. 15.Сары Көжектер. Мүсіндеу тақырыбы. 2. Үлкен және кішкентай сәбіздер. Жануарлар әлемі туралы бастапқы түсініктерін қалыптастыру. Өсімдіктер мен жануарларға. Қоян еті Қою тағам (бұқтырылған қоян еті, қоян етінен жасалған рагу) дайындауға пайдаланылады. Терісі сыдырылмаған қоян етіп қыста 4—5 күн суықта ұстаған жөн. Мәтін Creative Commons Attribution-ShareAlike. Қоян мен көжектері. Бұл ана қоян, неше көжегі бар екен, санайықшы. Бір, екі. Олар қайда отыр? Ана қоянның алдында отыр. Олар әке қоянды күтіп. Табиғаттың керемет құбылыстары. Кіріспе. Табиғат әрқашан да бізді таң қалдыратын, көздің жауын алатын керемет құбылыстарға толы ғажайып әлем. Оның әрбір көрінісі бізге ерекше сезім мен. Көжектер мен түлкі» деген қимыл-сынды ойын ойналады. Ойынның шарты: Бір бала түлкі болып сайланады, қалған балалар көжек бет перделерін киіп, дөңгелене отырады. Көжектері көзі ашық және жүндес, ересек қоянның дәл ойыншық көшірмесіндей болады. Қоян жылына екі, кейде тіпті төрт рет те көжектейді. Ор қоянның ұрғашысы көжектерімен.

2 роддом алматы отзывы, роддом 2 цены на роды жастар арасында қылмыс өршіп тұр макала заманбек нуркадилов первая жена неліктен саяхатқа заттарды чемоданға салуды армандайсыз
үш өлшемді оқыту технологиясы
егер мен сиқыршы болсам эссе
сыбайлас жемқорлық – қоғам дерті атты эссе

.
==============================================================

~~~~~ физические и химические свойства почвы ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.